صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پیامی از حضور پرشور مردم مشهدالرضا(ع) در انتخابات ۱۱ اسفندماه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پیامی از حضور پرشکوه و پرشور مردم مشهدالرضا(ع)، جهانشهر برکت و کرامت، در انتخابات یازدهم اسفندماه، تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ملت سرافراز ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایی و انقلابی مشهدالرضا(ع)، جهانشهر برکت و کرامت، بار دیگر حماسه‌‎ای ماندگار، با عظمت و پرصلابتی را با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری رقم زدند.

زائران و مجاوران شهر امام مهربانی‌ها نشان دادند که علیرغم همه تلاش‌های منافقان و دشمنان این مرزوبوم برای کمرنگ کردن میزان مشارکت مردمی، همچنان مستحکم و استوار، پای آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار کبیر انقلاب و پشتیبان ولی فقیه خود هستند.

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بر خود واجب می‌داند که از این حضور انقلابی و مشارکت میلیونی شهروندان مشهدی در انتخابات روز گذشته و حماسه‌آفرینی ملت، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشد؛ بی‌شک این حضور، مسئولیت و رسالت تمامی ارکان مدیریت شهری، استانی و کشوری را برای خدمت‌رسانی به عموم ملت سرافراز ایران اسلامی، مضاعف می‌کند.

مراتب قدردانی خود را از تلاش‌ها و اقدامات مدیریت شهری در راستای ایجاد فضای باشور و نشاط انتخاباتی در سطح شهر نیز ابراز می‌داریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.