صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهد پس از پایان رأی‌گیری در این شهرستان، طی پیامی از حضور پرشور مردم شریف شهرستان مشهد و حضور رسانه‌ها تقدیر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری پس از پایان رأی‌گیری در این شهرستان، طی پیامی از حضور پرشور مردم شریف شهرستان مشهد و حضور رسانه‌ها تقدیر کرد که پیام تقدیر به شرح زیر است:

یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ برگ زرین دیگری شد بر افتخارات کشور عزیز ایران ،حضور و حماسه همدلی تصویرگر‌روز‌جمعه بود.

از آحاد مردم‌ شهرستان مشهد ، خانواده معظم شهدا و همه آنان که دلداده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و به طور ویژه از رسانه‌ها که در پوشش اخبار مربوط به انتخابات و اطلاع رسانی رسانی شفاف و دقیق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه آفریدند ، کمال تشکر و قدردانی را دارم .

با استعانت خداوند متعال مردم مشارکت بیش از ۴۰درصدی را در حوزه انتخابیه مشهد و کلات رقم زدند و دشمنان این مرز و بوم را که در پی نقشه‌های شوم برای امنیت این سرزمین بودند ناکام گذاشتند، مشارکتی که در هوای سرد و یخبندان این شهرستان محقق شد مدیون بصیرت مردمی است که برای ادای تکلیف خود حاضر شدند و نقش آفرینی کردند.

در روزهای منتهی به انتخابات، همگان کوشیدند تا با ایجاد شور انتخاباتی و نیز شناساندن نامزدهای انتخابات به مردم، با همه توان پای کار انتخاب اصلح باشند و فتنه‌انگیزی دشمنان برای ناامیدی مردم را با باور و تلاش خود خنثی کردند.

بر خود واجب می‌دانم که از همراهی همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و مردم شریف شهرستان  مشهد که برای تحقق مشارکت پرفروغ و رقم زدن مجلس قوی، لحظه به لحظه همراه با مردم و مسئولان تلاش‌های شبانه روزی داشتند تشکر کنم.

در روزهای منتهی به انتخابات، رسانه‌ها با ایجاد شور انتخاباتی و نیز شناساندن نامزدهای انتخابات به مردم، با همه توان پای کار انتخاب اصلح بودند و فتنه‌انگیزی دشمنان برای ناامیدی مردم را با باور و تلاش خود خنثی کردند.قدردان زحمات شما اهالی دغدغه‌مند رسانه هستم و اجر اخروی شما در نزد خداوند محفوظ است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.