صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

صندلی‌های سینما در مشهد افزایش خواهد یافت

  • کد خبر: ۲۱۵۲۶
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
حوزه زیرساخت‌های سینمایی، به زودی به تعداد صندلی‌های سینمای مشهد افزوده خواهدشد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد استادی رئیس اداره ارشاد مشهد گفت: صندلی‌های سینما در مشهد افزایش خواهد یافت

وی خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت‌های سینمایی، به زودی به تعداد صندلی‌های سینمای مشهد افزوده خواهدشد؛ به طوری که اصل این‌کار در سال ۹۸ انجام شده و در حال حاضر نیز مراحل قانونی مراکز سینمایی جدیدی که در حال احداث هستند، در حال انجام است تا با تأیید استاندارد‌های فنی لازم، بتوانیم در سال ۹۹ آن‌ها را به ظرفیت صندلی‌های سینمای مشهد اضافه کنیم.

رئیس اداره ارشاد مشهد تشریح کرد: در سال ۹۸ شاهد رشد قابل قبولی در زمینه هنر‌های نمایشی، تجسمی وموسیقی بوده‌ایم، وزارت ارشاد اسلامی در حوزه فعالیت‌های آموزشی مانند آموزشگاه‌های آزاد هنری در بخش‌های مختلف سینمایی، موسیقی و هنر‌های تجسمی، مؤسسات فرهنگی، مؤسسات هنری که به تازگی تأسیس شده‌اند و یا در شرف تأسیس و شروع فعالیت‌های خود هستند، پیگیری‌هایی را انجام می‌دهد.

استادی در خصوص تعداد و شرایط نگارخانه‌ها اضافه کرد: درخصوص تعداد نگارخانه‌ها افزایش قابل توجهی داشته‌ایم به طوری که حدود پنج نگارخانه به ظرفیت نگارخانه‌های مشهد اضافه شده‌است. درخواست‌های دیگری نیز وجود دارد که پیش‌بینی می‌شود پس از آن‌که مراحل فنی و قانونی خود را طی کردند، در ۶ ماه دوم سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی درخصوص صنعت نشر در مشهد، عنوان کرد: مشهد یکی از قطب‌های مهم نشر در کشور است؛ در این زمینه نیز به نظر من برایند فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف تألیف، ترجمه و بخش‌های دانشگاهی، حرکتی رو به جلو بوده‌است. کلان رویداد‌هایی که ما متولی آن‌ها بوده‌ایم، در سال ۹۸ به خوبی و با همان رویکرد‌هایی که توضیح داده‌ایم، برگزار شده‌است.
 
منبع:ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.