صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد گفت: ۵۹۰ هزار شب اقامت در ۳ حوزه اقامتگاه‌های رسمی، موقت و اضطراری برای زائران نوروزی مشهد پیش‌بینی شده است.

محسن داوری در حاشیه مراسم میثاق خادمان اسکان نوروزی فرهنگیان مشهد به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: ۵۹۰ هزار شب اقامت در سه حوزه اقامتگاه‌های رسمی، موقت و اضطراری برای زائران نوروزی مشهد پیش‌بینی شده و در این راستا قرارگاه خدمات زائران مشهد با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ به صورت شبانه‌روزی فعال و آماده راهنمایی و پاسخگویی به زائران است.

وی افزود: بر اساس تمهیدات صورت گرفته، ظرفیت اقامتی متمرکز است و اقامتگاه‌های مورد نیاز زائران، با توجه به درخواست آن‌ها تامین خواهد شد. اقامتگاه‌های رسمی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، زائرسرا‌ها و مهمانپذیر‌هاست. مدارس، مساجد و کمپ‌های شهرداری، اقامتگاه‌های موقت را تامین می‌کنند و سالن‌های ورزشی نیز به منظور اقامت اضطراری زائران در نظر گرفته شده است.

داوری تاکید کرد: برای پذیرایی از زائران، آمادگی کامل داریم. ضمن اینکه با توجه به هم‌زمان بودن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان، میزان ماندگاری زائران نیز بیشتر خواهد بود و این موضوع نیز مورد توجه قرار گرفته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.