اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آمادگی ۶۱۰ مدرسه آموزش و پرورش مشهد برای میزبانی از زائران نوروزی + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۷۴۶۴
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
آمادگی ۶۱۰ مدرسه آموزش و پرورش مشهد برای میزبانی از زائران نوروزی + فیلم
دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان رضوی از آمادگی ۶۱۰ مدرسه مشهد برای میزبانی از زائران نوروزی مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم میثاق خادمان اسکان نوروزی فرهنگیان مشهد که عصر امروز (۲۵ اسفندماه) در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، حسن «محمدزاده» معاون رفاهی و پشتیبانی و دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش خراسان رضوی با ارائه گزارش خدمات آموزش و پرورش استان در حوزه اسکان زائران در ۳ بازه زمانی نوروز، تابستان و دهه پایانی ماه صفر سال جاری گفت: در نوروز امسال نیز ۹۰۰ مدرسه برای اسکان نوروزی زائران در استان خراسان رضوی آمادگی دارند.

وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای اسکان زائران نوروزی در مشهد خاطرنشان کرد: ۶۱۰ مدرسه از مجموع این مدارس در مشهد پذیرای زائران خواهند بود.

محمدزاده افزود: ۵۳۰ مدرسه مشهد در قالب ۵ هزار و ۳۸۰ کلاس درس برای اسکان موقت و ۸۰ مدرسه در قالب ۹۲۰ کلاس درس برای اسکان اضطراری زائران در نظر گرفته شده است.

«سید امیر شوشتری» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در سخنان کوتاهی گفت: در سال گذشته حدود ۶۵ درصد ظرفیت اسکان مدارس به زائران خانواده آموزش و پرورش و ۳۵ درصد نیز به دیگر زائران اختصاص داده شد.

وی با بیان این که زائران نوروزی، مهمانان حضرت امام رضا (ع) هستند، تاکید کرد: ان‌شاءالله با شرح صدر کامل و رویی گشاده، میزبان زائران نوروزی خواهیم بود.

تمهیدات لازم برای اسکان و پارکینگ خودرو زائران در نظر گرفته شده است

حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی نیز در سخنان کوتاهی از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای اسکان و پارکینگ خودرو زائران خبر داد و گفت: البته احتمالا محدودیت‌هایی نیز در این زمینه وجود دارد که پیشاپیش بابت آن عذرخواهی می‌کنیم.

وی با اشاره به این که خادمان مدارس در طول سال منشأ خدمات مختلف برای جامعه هستند، تاکید کرد: مدال طلایی توفیق خدمتگزاری زائران حرم مطهر رضوی، توفیق مضاعفی است که نصیب خادمان مدارس آموزش و پرورش مشهد شده است و ما نیز قدردان زحمات و تلاش‌های آنان هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->