صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توزیع زائر‌کارت‌ در باجه‌های اطراف حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۲۱۸۷۶۶
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: این ‌کارت‌ها مخصوص زائران طراحی شده و نسبت به من‌کارت‌ها ارزان‌تر است و با دو نرخ ۱۰ و ۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن شریعتی در این باره تصریح کرد: به‌منظور خدمت‌رسانی شایسته به زائران و تسهیل در پرداخت کرایه در استفاده از حمل‌ونقل‌ عمومی با مشارکت سازمان فاوا در باجه‌های اطراف حرم مطهر رضوی، توزیع زائر کارت در حال انجام است.

وی افزود: این ‌کارت‌ها مخصوص زائران طراحی شده و نسبت به من‌کارت‌ها ارزان‌تر است و با دو نرخ ۱۰ و ۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که به همین میزان مبلغ پرداخت شده، زائر کارت دارای اعتبار ریالی است و هیچ مبلغی بابت تولید کارت از زائرین اخذ نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد یادآورشد: در حال حاضر زائرین گرانقدر می‌توانند از باجه‌های پایانه امام رضا(ع)،  میدان ۱۵ خرداد، میدان بیت‌المقدس، باب الجواد(ع)، روگذر شیرازی، روگذر طبرسی و پایانه شهدا نسبت به تهیه زائر کارت اقدام کنند.

به گفته وی، تاریخ انقضای این کارت‌ها از زمان اولین استفاده(تراکنش) یک ماه است و کارت‌های مذکور غیرقابل شارژ بوده و اعتبار داخل آن غیرقابل استرداد است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.