صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازدید میانگین روزانه ۴۰ تا ۵۰ داروخانه در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۸۷۷۲
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

به گزارش شهرآرانیوز، جواد پرنده رضوانی رئیس اداره فنی و نظارت بر مدیریت دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ بازدید در ۳ شیفت کاری و با حضور ۱۲ بازرس انجام می‌شود.

او افزود: امسال و در ایام نوروز ۱۴۰۳ حوزه دارو در اطراف حرم مطهر رضوی به‌طور ویژه دیده شده و به همین جهت مجوز فعالیت به داروخانه‌های روزانه از ساعت ۸ تا ۲۴ و در تمامی روز‌های روز‌های کاری و تعطیل داده شده است.



رئیس اداره فنی و نظارت بر مدیریت دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه دارو‌های داروخانه‌های اطراف حرم مطهر رضوی به‌صورت روزانه تأمین می‌شود و دارو‌های درخواستی این داروخانه‌ها به سرعت توسط شرکت‌های پخش تحویل داده می‌شود، ادامه داد: همچنین تدابیر ویژه‌ای توسط ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اندیشیده شده و به تمامی داروخانه‌ها سبد ۲ تا ۳ ماهه شیرخشک داده شده و خوشبختانه مشکلی از این بابت در شهر مشهد وجود ندارد.

رضوانی بیان کرد: بازرسی از داروخانه‌ها به‌صورت ۲۴ ساعته توسط ۵ تیم انجام می‌شود که ۲ تیم در صبح، یک تیم در عصر و ۲ تیم در شب فعال است و روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ بازدید در ۳ شیفت کاری و با حضور ۱۲ بازرس انجام می‌شود.

او تصریح کرد: در کنار حضور ۱۰۰ درصدی بازرسان حوزه دارو اداره فنی و نظارت بر مدیریت دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ظرفیت تمامی حوزه‌های معاونت غذاودارو این دانشگاه استفاده شده تا که بازرسی‌ها بی‌وقفه و به صورت مستمر انجام شود.

منبع:: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.