رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان ۱۶ ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | خراسان رضوی سال گذشته رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟
سرخط خبرها

لیست مراکز منتخب نمونه گیری کووید ۱۹ در مشهد در ایام نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۸۷۱۰
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
لیست مراکز منتخب نمونه گیری کووید ۱۹ در مشهد در ایام نوروز ۱۴۰۳
رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراکز خدمات جامع سلامت شاهد، وحدت، احمدی، امام علی (ع) و سیدی در سطح شهر مشهد به عنوان مراکز منتخب نمونه گیری کووید ۱۹ در ساعات اداری آماده ارائه خدمت به عموم مردم هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر زهرا نهبندانی با توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی در مناسبتهای ماه مبارک رمضان و دید و بازدیدهای نوروزی و تجمعات افزود: همشهریان با رعایت عادات ساده و سلامتی بخش به محافظت از خود و اطرافیان به ویژه کودکان ، سالمندان و مادران باردار در برابر بیماریها کمک کنند.

وی شستشوی مرتب دستها، برقراری تهویه مناسب در محل کار ، استفاده از ماسک در اماکن تجمعی و رعایت فاصله اجتماعی را نکاتی ساده و کارآمد جهت پیشگیری از انتقال بیماریها دانست و گفت: افرادیکه علائم بیماری و سرماخوردگی دارند باید ضمن استراحت و مصرف مکررمایعات گرم ، از حضور در اماکن عمومی اجتناب نمایند و در صورت پیشرفت علائم به پزشک مراجعه کنند.

آدرس مراکز منتخب نمونه گیری کووید ۱۹ شهر مقدس مشهد به شرح ذیل است:

مشهد یک: مرکز خدمات جامع سلامت شاهد، تقاطع اندیشه و شهید محمدی‏- شهید محمدی ۱۰

مشهد دو: مرکز خدمات جامع سلامت وحدت، بلوار وحدت، ستاد مرکز بهداشت شماره ۲

مشهد سه: مرکز خدمات جامع سلامت احمدی، چهارراه ابوطالب، بین قرنی ۲۶ و ۲۸

ثامن: مرکز خدمات جامع سلامت امام علی (ع) واقع در آخوند خراسانی ۳۰

مشهد پنج: مرکز خدمات جامع سلامت سیدی‏- مهدی ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->