صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهد به شهردار مشهد و مدیران شهری بابت اقدامات استقبال از بهار خداقوت گفت.

به گزارش شهرآرانیوز محسن داوری در دیدار نوروزی با شهردار مشهدمقدس، گفت: جشنواره نور بازخورد‌های بسیار خوبی داشته؛ ویژگی این دوره مدیریتی شهری این اقدام خالصانه بوده و فقط جهت رفع تکلیف انجام نشده است.

وی افزود: اگر مردم واکنش خوبی به اقدامات نشان دهند یعنی به دل مردم نشسته و جشنواره نور چنین مصداقی داشت، امسال آمار زائر کمتر شده، اما احساس رضایت زائران نسبت به اقدامات مدیریت شهری ملموس است.

فرماندار مشهد تصریح کرد: تدابیر خوبی در حوزه استقبال از بهار اندیشیده شده و در حوزه مدیریت شهری، رضایت زائر کامل است. در بخش بازار و در حوزه حمل و نقل جاده‌ای نیز اقدامات بهبود یافته، اما در حوزه مدیریت شهری و فعالیت‌های شهرداری اقدامات کم‌نقص بوده است.

داوری گفت: در بازدیدی که از بوستان زائرپذیر غدیر داشتم نیرو‌های شهرداری آمادگی کامل داشتند. جشنواره‌های گل سطح شهر نیز واقعا بی‌نظیر بود و مردم با شوق و ذوق از این اقدامات استقبال کردند.

رضایت ملی از اقدامات حوزه شهری مشهد مقدس

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد نیز در این دیدار گفت: همراهی بسیار مناسبی در حوزه شهرستان مشهدمقدس وجود دارد؛ همکاران ما در شهرداری تمام قد پای کار انتخابات رفته و سپس به استقبال آمدند.

وی اضافه کرد: از تمام ظرفیت‌های داخلی و بیرونی برای ایده‌پردازی استقبال از بهار بهره گرفته شد؛ خوشبختانه رضایت ملی نسبت به اقدامات حوزه شهری مشهدمقدس شکل گرفته است.

قلندر شریف گفت: امیدواریم بلافاصله پس از ماه مبارک رمضان؛ اقدامات لازم در حوزه دهه کرامت را با قوت و قدرت دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.