صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: برگزاری مسابقات رشته فوتسال که ویترین مسابقات جام رمضان مشهد است با حضور ۳۲۰ تیم و بیش از ۳۰۰۰ تماشاگر در کشور بی‌سابقه و بی‌نظیر بوده است.

سید حسین غیاثی در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان در مشهد گفت: سومین دوره مسابقات جام رمضان در ۱۶ رشته در بخش‌های آقایان، بانوان و جانبازان و معلولین در حال برگزاری است. همچنین امسال رشته‌های ساحلی را هم به مسابقات اضافه کردیم که این اتفاق برای نخستین‌بار است که در ایران رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: مسابقات جام رمضان در رشته‌های فوتسال در بخش آقایان و بانوان، بسکتبال، والیبال، هندبال، دوومیدانی، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، بوچیا، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر برگزار شد. مسابقات جام رمضان در رشته دوومیدانی در سطح کشوری برگزار شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات رشته فوتسال که ویترین مسابقات جام رمضان مشهد است با حضور ۳۲۰ تیم و بیش از ۳۰۰۰ تماشاگر در کشور بی‌سابقه و نی‌نظیر بوده است.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص «جام جهانی در مشهد» خاطرنشان کرد: ایده خوبی بوده که از آن استقبال کردیم. سطح مسابقات فوتسال در مشهد بالا بود و، چون فوتسال در مشهد سبقه‌ای قدیمی دارد، برای آن کارکتری در نظر گرفتیم تا مردم مشهد تشویق شده و در این طرح شرکت کنند.

غیاثی گفت: یکی از خصوصیت‌های بارز این مسابقات پراکندگی سالن‌های برگزاری مسابقات در کل شهر مشهد بود. در هر نقطه مشهد یک سالن را فعال کردیم تا شهروندان با آرامش و رضایت کامل در محله خود یا نزدیک به محله خود مسابقات خود را انجام دهند.

وی یادآور شد: از شهردار مشهد، شورای شهر و کمیسیون ورزش‌وجوانان تشکر می‌کنم که پشتیبان ما بودند. امیدواریم این مسابقات ادامه‌دار باشد و تا پایان سال از این طیف مسابقات بیشتر برگزار کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.