صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده لشکر ۷۷ خراسان گفت: پشتیبان اصلی ارتش و تمام نیرو‌های مسلح، ملت شریف ایران هستند. اگر نیرو‌های مسلح امروز اقتدار داشته و پیشرفت کرده‌اند به پشتیبانی ملت شهیدپرور ایران است.

امیر سرتیپ دوم عبدالرحمن ساسانیان در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به نمایش اقتدار و صلابت ارتش جمهوری اسلامی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح گفت: ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش و همچنین عملیات غرورآفرین نیرو‌های مسلح که بر علیه رژیم منحوس صهیونیستی انجام شد را به مردم شریف ایران تبریک می‌گویم.

وی افزود: در این روز ارتش جمهوری اسلامی با پیام امام راحل در خیابان‌ها حاضر شد و اقتدار خود را به نمایش گذاشت و به مردم پیوست که از یادگاران ارزشمند امام خمینی (ره) محسوب می‌شود. بصیرت امام (ره) باعث شد که ارتش در کنار مردم و برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بماند و همیشه ولایت‌مدارانه در خدمت پاسداری از ارزش‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی کشور باشد.

فرمانده لشکر ۷۷ خراسان ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به حدی از رشد و قدرت رسیده است که قادر است تهدید دشمن را در هر مکانی در نطفه خفه کند تا اقتداری برای جمهوری اسلامی ایران باشد.

سرتیپ دوم ستاد ساسانیان خاطرنشان کرد: اقتدار ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح است. یعنی ارتش و سپاه در کنار فراجا و بسیج با وحدت و صمیمت در کنار یکدیگر، پیشرفت در حوزه‌های فنی و تسلیحاتی داشته‌اند و با دستان پرتوان جوانان برومند و خوش‌فکر ایران به پیشرفت قابل توجهی در تمام حوزه‌ها رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق بر علیه رژیم صهیونیست یک تنبیه جزئی بود. تنبیه و سیلی بزرگ هنوز به رژیم صهیونیستی نواخته نشده است، اما نیرو‌های مسلح ما نشان دادند که از دانش و توان لازم برخوردار بوده و حافظ اسلام و جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده لشکر ۷۷ خراسان گفت: پشتیبان اصلی ارتش و تمام نیرو‌های مسلح، ملت شریف جمهوری اسلامی ایران هستند. اگر نیرو‌های مسلح امروز اقتدار داشته و پیشرفت کرده‌اند به پشتیبانی ملت شهیدپرور ایران است. قول می‌دهیم تا آخرین قطره خون خود حافظ آرمان‌های جمهوری اسلامی و وطن باشیم. امروز ارتش ایران یک ارتش معنویت‌محور، خلاق، ولایت‌مدار و پا در رکاب در تمام حوزه‌ها است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.