صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بر اساس اعلام آنروا هر روز ۳۷ کودک در غزه بر اثر حملات و بمباران ارتش رژیم صهیونیستی مادران خود را از دست می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) هر روز ۳۷ کودک در غزه بر اثر حملات و بمباران ارتش رژیم صهیونیستی مادران خود را از دست می‌دهند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با بیان اینکه جنگ در غزه به عنوان جنگ علیه زنان ادامه دارد، افزود: از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون در نتیجه حملات ارتش [رژیم] اسرائیل علیه ساکنان غزه بیش از ۱۰ هزار زن شهید و ۱۹ هزار زن دیگر نیز زخمی شدند.

آنروا در اطلاعیه‌ای که امروز در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد، افزود که [ رژیم] اسرائیل همچنان زنان را در جریان حملات مداوم خود به نوار غزه مورد هدف قرار می‌دهد و به‌طورمتوسط، روزانه ۳۷ کودک در غزه مادرانشان را از دست می‌دهند.

این نهاد بین‌المللی اضافه کرد که شرایط زندگی در نوار غزه به‎ویژه برای بیش از ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده وحشتناک است و آن‌ها در دسترسی به آب و تأسیسات بهداشتی با مشکل مواجه جدی هستند.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان با حمایت آمریکا و اروپا به حملات خود علیه ساکنان نوار غزه ادامه می‌دهد و جنگنده‌های این رژیم، بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها، برج‌ها و خانه‌های غیرنظامیان فلسطینی را بمباران و آن‌ها را روی سر ساکنان ویران می‌کنند.

بر اساس اعلام سازمان ملل متحد، تاکنون حملات مداوم ارتش رژیم اسرائیل علیه ساکنان غزه به کشته‌شدن ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر و مجروح‌شدن ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر و آواره‌شدن حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت نوار غزه منجر شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.