صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس مشهد

  • کد خبر: ۲۲۶۵۵۹
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد خبر داد.

سردار احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، مرحله‌ای دیگر از طرح اقتدار با محوریت جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح که به مدت ۲ روز عملیاتی شد پلیس امنیت عمومی مشهد با پشتیبانی کلانتری‌ها با کار گسترده اطلاعاتی تعدادی از دارندگان سلاح‌های غیرمجاز را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: در این راستا ضمن دستگیری ۱۴ متهم ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز به همراه مهمات مربوطه، ۳۲ قبضه انواع سلاح سرد، ۵ عدد افشانه فلفلی، ۳ عدد شوکر کشف و ۳ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.

سردار نگهبان با اشاره به اینکه سلاح یکی از مولفه‌های ناامن ساز و زائل کننده امنیت و احساس امنیت در جامعه است خاطر نشان کرد: این طرح‌ها با رویکرد اشراف و تسلط اطلاعاتی تداوم دارد و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز بایستی احساس ناامنی کنند و این افراد بدانند برابر قانون، هر فردی که به طور غیرمجاز سلاح جنگی یا سلاح شکاری و قطعات موثر یا مهمات آن را خریداری یا نگهداری و حمل کند برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.