صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد

  • کد خبر: ۲۲۶۷۸۱
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری متهم به ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو با تلاش مأموران کلانتری هفت‌تیر مشهد خبر داد.

سردار احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص سرقت وسایل خودرو اظهار کرد: روز گذشته گزارشی مبنی بر نیاز پلیسی در بولوار هفت‌تیر به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد و بلافاصله مأموران انتظامی برای پیگیری موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران گشت کلانتری هفت‌تیر در محل، مردی جوان که به اتهام سرقت ضبط و پخش خودرو برای فرار از مخمصه با مال‌باخته درگیر بود، دستگیر شد و در بازرسی از محل و کیف دستی روی موتورسیکلت متهم، ۲ دستگاه ضبط و پخش مسروقه و ابزارآلات سرقت کشف شد.

سردار نگهبان تصریح کرد: متهم ۳۷ساله که اعتیاد به مواد افیونی دارد، پس از انتقال به مقر انتظامی با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه در حوزه استحفاظی کلانتری هفت‌تیر در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در محدوده هنرستان، سیدرضی، دانش‌آموز، دانشجو، معلم و هاشمیه و فروش اموال مسروقه به ۴ مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهم برای دستگیری افراد مالخر و دیگرجرائم احتمالی ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.