صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟

  • کد خبر: ۲۲۷۲۹۵
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
ایسوس زمان رونمایی از نسخه بعدی کنسول دستی ROG Ally X را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - ایسوس اعلام کرد که نسخه بعدی کنسول دستی خود را با نام ROG Ally X در تاریخ ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) معرفی خواهد کرد. این نسخه جدید نسبت به مدل پایه ROG Ally ارتقا‌هایی خواهد داشت، اما نباید آن را نسل جدید این کنسول دستی تلقی کرد.

براساس گزارش ورج، ایسوس پیش از عرضه ROG Ally ۲ قصد دارد نسخه بهبودیافته مدل اصلی را عرضه کند. ROG Ally X مبتنی بر ویندوز همان پردازنده AMD Z۱ Extreme و صفحه نمایش ۷ اینچی با نرخ نوسازی متغیر ۴۸ تا ۱۲۰ هرتزی را خواهد داشت. کنسول دستی جدید با داشتن یک باتری بزرگ‌تر، بهبود ۳۰ تا ۴۰ درصدی در شارژدهی ارائه خواهد داد.

ایسوس گفته است که ROG Ally X در بخش رم و حافظه داخلی ارتقا‌هایی نسبت به مدل اصلی خواهد داشت. اسلات M.۲، ۲۲۳۰ قبلی نیز با مدل M.۲، ۲۲۸۰ جایگزین خواهد شد. باتوجه به اینکه کنسول سال ۲۰۲۳ دارای یک پورت USB-C بود، ممکن است Ally X دارای دو پورت باشد. ایسوس همچنین جای نامناسب microSD را جابه‌جا کرده است تا کارت حافظه در اثر گرمای کنسول آسیب نبیند.

از دیگر پیشرفت‌های کنسول آتی ایسوس، می‌توان به قابلیت تعویض آسان‌تر جوی استیک‌ها اشاره کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد که Ally X تنها در رنگ تماماً مشکی عرضه خواهد شد، البته طراحی آن تغییری نخواهد داشت.

ایسوس همچنین نرم‌افزار Armory Crate SE را به نسخه ۱.۵ ارتقا خواهد داد که دارای طراحی کارآمدتری است که استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. نسخه جدید این نرم‌افزار همچنین در آینده به ROG Ally ۲۰۲۳ خواهد آمد.

ROG Ally X به‌طور رسمی در تاریخ ۲ ژوئن رونمایی خواهد شد و احتمالاً در مراسم Computex ۲۰۲۴ نیز ایسوس آن را به‌نمایش خواهد گذاشت. همچنین احتمال دارد که قیمت این مدل بالاتر از Ally ۲۰۲۳ فعلی باشد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.