کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) استراتژی شهر ۲۴ ساعته پاسخی به دنیای مدرن کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱ تیر) + آموزش چرا اپل هوش مصنوعی‌اش را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر عرضه نمی‌کند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد) + آموزش فیلم کامل میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان با حضور محمد فاضلی و سیدمحمد بهشتی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) راهکارهایی برای مراقبت از گوشی هوشمند در گرمای فصل تابستان مونولیت اسرارآمیز دوباره برگشت | پای بیگانگان وسط است یا هنرمندان؟
سرخط خبرها

کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات

  • کد خبر: ۲۳۱۶۷۲
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات
ایسوس پس از حدود یک سال دستگاه جدیدی را با نام ROG Ally X معرفی کرده است که جانشینی واقعی برای نسخه قبلی نیست و بیشتر شبیه یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای محسوب می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - ایسوس با کنسول دستی ROG Ally نشان داد که می‌تواند آینده خوبی در این بازار داشته باشد. این شرکت حالا پس از حدود یک سال دستگاه جدیدی را با نام ROG Ally X معرفی کرده است که جانشینی واقعی برای نسخه قبلی نیست و بیشتر شبیه یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای محسوب می‌شود.

قیمت و مشخصات کنسول دستی ROG Ally X

کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات

کنسول ایسوس ROG Ally X مشابه نسل قبلی از همان تراشه Ryzen Z۱ Extreme و نمایشگر ۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی OLED استفاده می‌کند، اما به‌جز این دو بخش، در اکثر قسمت‌ها شاهد تغییر هستیم. این محصول جدید ظرفیت باتری را از ۴۰ وات‌ساعت دو برابر کرده و به ۸۰ وات‌ساعت رسانده است.

این اتفاق در زمینه فضای ذخیره‌سازی داخلی هم تکرار شده و راگ الی ایکس اکنون ۱ ترابایت حافظه M.۲ SSD دارد. این حافظه یک ماژول ۲۲۸۰ تمام‌اندازه است، بنابراین کاربران به‌راحتی می‌توانند از انواع مختلف حافظه‌های شخص ثالث نیز استفاده کنند.

حتی حافظه رم هم ارتقا پیدا کرده و از ۱۶ گیگابایت به ۲۴ گیگابایت رسیده و حالا از نوع سریع‌تر LPDDR۵X ۷۵۰۰۰ بهره می‌برد. برای خنک‌سازی نیز ایسوس از یک سیستم فن جدید استفاده کرده است که می‌گوید ۲۳ درصد کوچک‌تر است و در عین حال ۲۴ درصد جریان هوای بهتری دارد.

کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات

ایسوس ROG Ally X حالا یک پوشش خارجی مشکی جدید دارد و اندکی ضخیم‌تر از مدل قبلی شده است. همچنین دکمه‌ها حالا چیدمان ارگونومیک‌تری دارند. این دستگاه از یک D-Pad جدید بهره می‌برد که نسبت به نسخه قبلی حس بهتری ارائه می‌کند. ایسوس کانکتور موبایل اختصاصی XG را کنار گذاشته و از یک درگاه USB-C ثانویه استفاده کرده است. از آن‌جایی که این درگاه از USB ۴ و تاندربولت ۴ پشتیبانی می‌کند، برای استفاده از GPU اکسترنال هم مناسب است.

این شرکت با اعمال این تغییرات قیمت کنسول دستی خود را ۱۰۰ دلار افزایش داده و ROG Ally X اکنون با قیمت پایه ۸۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد. عرضه رسمی این دستگاه از ماه ژوئیه آغاز خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->