صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: در سپهر اقتصاد افغانستان برای همکاری‌های تجاری و سرمایه‌گذاری فرصت‌های زیادی فراهم است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا توکلی زاده در نشست اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشهد با هيات مديره اتاق مشترك ايران و افغانستان مطرح کرد: در سپهر اقتصاد افغانستان برای همکاری‌های تجاری و سرمایه‌گذاری فرصت‌های زیادی فراهم است و طبیعتا برای دستیابی به چنین اهداف و ظرفیت‌هایی، در گام نخست باید آن مسائلی سامان پیدا کنند که از دیرباز به عنوان یک عارضه در مسیر تجارت ما با این کشور مطرح بوده‌اند و یکی از آن‌ها صف‌های بعضا بلند و بالای ناوگان حمل‌ونقل بین‌المللی و تجاری و معطلی‌های پُرتکرار است.
 
 رئيس هيات مديره اتاق مشترك ايران و افغانستان افزود: در حال حاضر مسائل متعددی در موضوع افغانستان مطرح هستند که نمی‌توان از آینده تجارت و تعاملات اقتصادی با این همسایه سخن گفت و از آن‌ها چشم پوشید.

محمود سیادت گفت: از موضوع مهاجران و فعالان اقتصادی مقیم در ایران تا مسائل بعضا پیچیده مرزی و یا مباحث حوزه حمل و نقل تجاری و ترانزیتی و… همه موضوعاتی هستند که به نوعی بر روابط فعلی و آتی دو کشور، تاثیر می‌گذارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.