صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: عملیات امدادرسانی آتش نشانان و نیرو‌های شهرداری در شهر همچنان ادامه دارد و باند شرق به غرب میدان انقلاب باز شده و تردد در یک باند آن در جریان است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف افزود: باند دیگر نیز تا حدود ۲ ساعت دیگر بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در خیابان‌های سپاه ۶۹ و ۷۱ نیز طبقات همکف منازل مسکونی دچار آب‌گرفتگی شده بود که همچنان عملیات آتش‌نشانان برای تخلیه آب منازل ادامه دارد.

شهردار مشهد گفت: منازل حدود ۴۰ خانوار در این محدوده به دلیل آب‌گرفتگی تخلیه شده است و شهروندان شب گذشته در مسجد منطقه و سوله‌هایی که آماده شده بود، اسکان داده شدند.

قلندرشریف افزود: تگرگ، عامل اصلی آب‌گرفتگی این منازل بود و کمپ "غدیر" نیز برای اسکان امروز این شهروندان آماده شده است.

وی اضافه کرد: بارندگی در مشهد بی‌سابقه بود و در کمتر از ۴۰ دقیقه، حدود ۳۸.۵ میلی‌متر باران بارید، اما زیرساخت‌های شهری آسیبی ندیده‌اند.

شهردار مشهد با بیان اینکه تاکنون آمار قربانیان سیل در مشهد پنج نفر اعلام شده است، افزود: هم‌اینک مشکل اصلی شهر، ترافیک است؛ از این رو از مردم می‌خواهیم از تردد غیرضروری خودداری کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان‌رضوی، از روز سه‌شنبه یک سامانه بارشی پرقدرت در استان فعال شده است که این سامانه تا اوایل هفته آینده بارش‌های رگباری همراه با رعد‌و‌برق و صاعقه، بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و آب‌گرفتگی، رواناب و سیلاب را در پی دارد.

هواشناسی خراسان‌رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل‌ونقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.