صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۴۸۶ نفر از سیل‌زدگان در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بابک محمودی با اعلام این خبر، اظهار کرد:‌ به دنبال ورود سامانه بارشی و وقوع سیل و آب‌گرفتگی در مناطق غرب و شمال استان خراسان رضوی، نیرو‌های عملیاتی هلال‌احمر به حالت آماده‌باش درآمدند و از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون، به ۴۸۶ نفر آسیب‌دیده در شهرستان‌های این استان امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع از ۹۴ باب منزل مسکونی عملیات تخلیه آب انجام شد، گفت: عملیات تخلیه آب از ۵۰ منزل در روستای بیاس‌آباد خواف، ۹ منزل در روستای بوژمهران نیشابور، ۱۰ منزل در روستای یکه‌باغ درگز، ۲۰منزل در روستا‌های فرده و حسن‌آباد و پنج منزل در شهر بینالود انجام شده است. همچنین عملیات تخلیه آب زیرگذر انقلاب مشهد با حضور ۷ تیم جمعیت هلال‌احمر و آتش‌نشانی در حال انجام است.

محمودی با بیان اینکه به هشت نفر از متأثرین سیل اسکان اضطراری داده شد، گفت: نیرو‌های عملیاتی هلال‌احمر شش نفر را هم به مناطق امن منتقل کردند. همچنین ۲۰ دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش به‌همراه قایق جیمنی به‌کارگیری شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه امدادرسانی در برخی از مناطق سیل‌زده خراسان رضوی ادامه دارد، گفت: جستجو برای یافتن مفقودین احتمالی نیز در حال انجام است.

به گفته محمودی، تعداد ۳۷ تیم عملیاتی متشکل از ۱۱۹ امدادگر و نجاتگر با توان لجستیکی ۲۲ خودروی کمک‌دار و خودروی ارتباطات به جهت ارسال سریع اطلاعات مناطق سیل‌زده به سازمان امداد و نجات، به‌کارگیری شده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.