قطارشهری مشهد: در خردادماه امسال، بیش‌از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال، به بیش‌از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت‌رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) زمین‌های رهاشده رباط طرق مشهد پارکینگ می‌شود ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) بزرگراه‌های مشهد در مسیر اصلاح هندسی شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر
سرخط خبرها

حاجی‌بگلو: اگر قصوری در سیل مشهد رخ داده باشد، حتما به مرجع قضائی معرفی می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۸۳۳۳
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
حاجی‌بگلو: اگر قصوری در سیل مشهد رخ داده باشد، حتما به مرجع قضائی معرفی می‌شود
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد و گفت:‌ شورای شهر مشهد در رابطه با سیل مشهد مقدس تحقیق می‌کند و اگر قصوری از سوی مدیریت شهری رخ داده باشد قطعا به مراجع قضائی معرفی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی الرضا حاجی بگلو، نماینده استان خراسان رضوی در بیست و هشتمین اجلاس شورای عالی استان‌ها گفت: شورای شهر مشهد ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان سیل اخیر در این رابطه با سیل مشهد مقدس تحقیق می‌کند و اگر قصوری از سوی مدیریت شهری رخ داده باشد قطعا به مراجع قضایی معرفی می‌شود. رئیس شورای عالی استان‌ها بر اساس قانون مکلف است اقدامات اساسی برای احقاق حقوق شورا‌ها انجام دهد.

وی افزود: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در امور شورا‌ها دخالت می‌کند و از وزیر محترم کشور خواستاریم اجازه ندهند برخی از مدیران وزارتخانه در امور نمایندگان مردم دخالت کنند. وزیر کشور فردی جهادی و انقلابی است، اما برخی از مدیران وزارتخانه متاسفانه برخلاف قانون عمل می‌کنند. در روز ملی شورا‌ها سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بدون اطلاع روز شورا‌ها روز ملی شورا برگزار می‌کند و از این‌موضوع گلایه‌مند هستیم.

وی ادامه داد: در شهر مشهد هم که ما مستقلا روز بزرگداشت شورا برگزار کردیم مکاتباتی صورت گرفته که چرا چنین کاری انجام شده است. شورا‌ها بر اساس قانون اساسی، نظر امام راحل و رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است و نمایندگان مردم شناخته می‌شوند. اما برخی علاقه‌ای به کار شورایی ندارند و نمی‌خواهند شورا باور باشند.

حاجی‌بگلو تاکید کرد: خدمات مدیریت شهری در شهر مشهد ملی است، اما اعتبارات محلی است. شهر مشهد پنج میلیون ساکن و ۳۰ میلیون زائر دارد. با در آمد‌هایی که هر سال کم می‌شود چطور می‌شود این شهر را اداره کرد. بدهی‌هایی در سال‌های اخیر برای شهر مشهد ایجاد شده است. از جمله توسعه قطار شهری که یک پروژه ملی است سبب ایجاد این بدهی‌ها شده است و دولت باید برای اجرای این پروژه‌ها در شهر علی‌ابن موسی الرضا کمک کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->