صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به مناطقی از شهر مشهد که درگیر سیل شدند، گفت: محدودیت‌های ترافیکی در برخی مسیر‌ها اعمال شد که بسیار موثر بود و ترافیک به مسیر‌های دیگری منتقل شد.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: ورود و تجمیع آب در زیر پل انقلاب اسلامی بسیار زیاد بود که منجر به گرفتار شدن سه خودرو در زیر پل مذکور شد که متاسفانه دو نفر از سرنشینان یکی از خودرو‌ها فوت کردند.

وی با بیان اینکه در مسیر‌های پرخطر محدودیت اعمال شد و حجم ترافیک به هسته مرکزی شهر و خیابان‌های فرعی منتقل شد، توضیح داد: بعد از پاکسازی معابر گرفتار در تجمع آب، مسیر‌ها بازگشایی شد و در مجموع اقدامات کنترلی ترافیک برای مدیریت حوادث اعمال کردیم.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به ادامه بارش‌ها در روز جاری و روز‌های آتی نیز خاطر نشان کرد: بارش باران به شدت روز چهارشنبه نیست و متناسب با آن در محل‌هایی که فکر کنیم خطر وقوع سیل و آب‌گرفتگی دارد، اقدامات متناسب با آن را پیش‌بینی می‌کنیم ولی عمده بارش باران مربوط به غروب شنبه تا یکشنبه صبح است که اقدامات لازم برای ایمنی شهروندان صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.