صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: مردم باید شرایط جوی را در نظر بگیرند و از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا خودرو‌های امدادی بتوانند تردد بهتر و روان‌تری در شهر داشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف، در بازدید از روند خدمت‌رسانی به شهروندان آسیب‌دیده از سیل اظهار کرد: در سیل روز‌های گذشته، بحرانی‌ترین نقاط، میدان انقلاب اسلامی و زیرگذر آن و خیابان سپاه۶٩ بود که از همان لحظات ابتدای حادثه، روند خدمت‌رسانی آغاز  شد. خوشبختانه مشکلات میدان و زیرگذر انقلاب اسلامی رفع شده و در سپاه۶٩ نیز اقدامات نظافت و تخلیه سیلاب صورت گرفته و منازل نیز شسته شده است.

وی افزود: همچنین دفتری در این مکان دایر شده تا شهروندان آسیب‌دیده مشکلات خود را ثبت کنند و از طریق نمایندگان حاضر اعم از استانداری، فرمانداری و شهرداری این مشکلات پیگیری خواهد شد. بارش رحمت الهی مجدد در مشهد آغاز شده و مردم باید شرایط جوی را در نظر بگیرند و از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا خودرو‌های امدادی بتوانند تردد بهتر و روان‌تری در شهر داشته باشند. مترو و اتوبوس‌های درون‌شهری نیز آماده خدمت به مردم هستند و شهروندان در صورت لزوم از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنند.

شهردار مشهد ادامه داد: تاکید کرده‌ایم که امشب و فرداشب، سرویس‌دهی خطوط یک و دو قطارشهری تا ساعت ٢۴ ادامه داشته باشد و سازمان اتوبوس‌رانی نیز با تمام توان و ظرفیت خود به سرویس‌دهی مشغول خواهد بود.

قلندرشریف در نهایت گفت: متاسفانه باوجود هشدار‌های هواشناسی، برخی شهروندان در ارتفاعات بولوار نماز حضور دارند. از شهروندان تقاضا داریم از رفتن به تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری خودداری کنند و هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند. بارندگی طی امروز و فردا شدت خواهد داشت و امیدوارم با مشارکت مردم، بتوانیم خدمت‌رسانی خوبی را ارائه دهیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.