صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد

  • کد خبر: ۲۲۸۵۰۷
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
با اینکه بازگشت عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال هنوز از سوی مجمع به شور گذاشته نشده، اما عزل او در دوران حضورش به دلیل مسائل حاشیه باعث شده بازگشتش به فدراسیون فوتبال هرگز ممکن نباشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازگشت عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال غیر ممکن است و رئیس سابق فدراسیون فوتبال نمی‌تواند دراین سمت قراربگیرد و باید همچنان دوران دوری از فوتبال را سپری کند. 

رضا شاه منصوری، کارشناس حقوقی فوتبال درمورد اینکه بند عزل رئیس فدراسیون توسط اعضای هیات رئیسه از اساسنامه حذف شده و عزل دائمی او در مجمع فدراسیون رای‌گیری نشده است، توضیح داد: این یک بحث دیگر است. اکنون ۲ سوال متفاوت مطرح شد. درمورد تشریفات عزل دائم عزیزی خادم من هم این عقیده را دارم که پس از تصویب عزل موقت او در هیات رئیسه، مجمع عمومی باید عزل دائم او را مصوب می‌کرد اما موضوع منقضی شدن دوران محرومیت عزیزی خادم و بازگشتش به فوتبال، یک بحث دیگر است و اتمام دوره محرومیت سبب بازگشت او نخواهد شد. به این دلیل که تاکنون هیچ ایرادی به شیوه عزلش در مراجع رسیدگی کننده مترتب نشده است. تا زمانی که مراجع ذی‌صلاح فوتبالی این مصوبه را ابطال نکند، اصل بر صحت مصوبه است.

 وی اضافه کرد: حتی سال گذشته که عزیزی‌خادم برای پیگیری موضوع به دادگاه صدر مراجعه کرد، این دادگاه شکایتش را نپذیرفت. به همین دلیل ادامه ریاست مهدی تاج در فدراسیون منطبق بر موازین قانونی است.گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازگشت عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال غیر ممکن است و رئیس سابق فدراسیون فوتبال نمی‌تواند دراین سمت قراربگیرد و باید همچنان دوران دوری از فوتبال را سپری کند.  


رضا شاه منصوری، کارشناس حقوقی فوتبال درمورد اینکه بند عزل رئیس فدراسیون توسط اعضای هیات رئیسه از اساسنامه حذف شده و عزل دائمی او در مجمع فدراسیون رای‌گیری نشده است، توضیح داد: این یک بحث دیگر است. اکنون ۲ سوال متفاوت مطرح شد. درمورد تشریفات عزل دائم عزیزی خادم من هم این عقیده را دارم که پس از تصویب عزل موقت او در هیات رئیسه، مجمع عمومی باید عزل دائم او را مصوب می‌کرد، اما موضوع منقضی شدن دوران محرومیت عزیزی خادم و بازگشتش به فوتبال، یک بحث دیگر است و اتمام دوره محرومیت سبب بازگشت او نخواهد شد. به این دلیل که تاکنون هیچ ایرادی به شیوه عزلش در مراجع رسیدگی کننده مترتب نشده است. تا زمانی که مراجع ذی‌صلاح فوتبالی این مصوبه را ابطال نکند، اصل بر صحت مصوبه است.

 وی اضافه کرد: حتی سال گذشته که عزیزی‌خادم برای پیگیری موضوع به دادگاه صدر مراجعه کرد، این دادگاه شکایتش را نپذیرفت. به همین دلیل ادامه ریاست مهدی تاج در فدراسیون منطبق بر موازین قانونی است.

لازم به ذکر است که نزدیکان به عزیزی خادم در دوره قبل حضورش درفدراسیون فوتبال تلاش می‌کنندزمینه ساز بازگشت دوباره او به این سمت شوند و درحالی زمینه سازی در رسانه‌ها هستند درحالی که عزیزی خادم موانع قانونی دارد. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.