صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به هشدار نارنجی صادر شده، همه دستگاه‌های متولی بحران در آماده باش کامل قرار دارند.

رضا عباسی نیشابوری در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص تمهیداتی که برای بارش شدید باران در استان اندیشیده شده اظهار کرد: سامانه بارشی قدرتمندی از عصر امروز در شمال استان و در بخشی از مناطق غربی فعالیت خواهد داشت و با توجه به هشدار نارنجی صادر شده، همه دستگاه‌های متولی بحران در آماده باش کامل قرار دارند. ساکنان شمالی استان بویژه مشهد امروز، شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها فعالیت این سامانه در شهرستان‌های شمالی بویژه سرخس و مشهد بیشتر خواهد بود لذا توصیه می‌شود مردم در این مناطق به خصوص مشهد از هر گونه تردد غیرضروری شهری و جاده‌ای خودداری نکنند و یا لااقل تردد‌های خود را به حداقل برسانند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: پیش‌بینی بارش‌ها در عصر امروز حدود ۳۰ میلیمتر است، اما نکته مهم زمان محدود و نحوه این بارش است که اگر مثلا در ۳۰ دقیقه این میزان بارش روی دهد خسارت‌زا خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.