صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد مقدس با بیان اینکه همشهریان باید برای حفظ جان خود به مسیر‌های مسدود نروند گفت: بارندگی عصر امروز آنقدر شدید بود که آب گرفتگی‌ها قابل کنترل نبود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف، در گفت‌وگوی تلفنی با صداوسیما خراسان رضوی اظهارداشت: من هم اکنون در ابتدای بلوار شهید ناصری در ابتدای بلوار نماز هستم. اینجا دچار آب گرفتگی شدید شده است، آب از ارتفاعات پایین آمده است و بلوار را مسدود کرده است.

او در ادامه گفت: همشهریان باید برای حفظ جان خود به مسیر‌های مسدود نروند. بارندگی عصر امروز آنقدر شدید بود که قابل کنترل نبود.
قلندر شریف تاکید کرد: هرچند ما هشدار‌های زیادی در این باره داده بودیم. اما هم اکنون متاسفانه شماری از همشهریان همراه با بچه‌هایشان برای تماشا آمده‌اند.

شهردار مشهد ادامه داد: همشهریان باید دقت کنند و به هشدار‌ها توجه کنند. از مردم می‌خواهیم که تردد غیرضروری نکنند و وضعیت ویژه هست.

او با بیان اینکه همه همکاران ما در مدیریت شهری در حال خدمت هستند گفت: نکته مهم این است که خود مردم بهترین کمک را به ما می‌کنند. وسایط نقلیه عمومی آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند و قطار شهری تا ساعت ۲۴ سرویس‌دهی می‌کند.

قلندر شریف گفت: از مردم می‌خواهیم که با خودروی شخصی به هیچ وجه از خانه خارج نشوند. در میدان انقلاب مشکلاتی داریم. محلات مرکزی منطقه یک نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است و از مردم می‌خواهیم با ما همکاری کنند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.