صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد مقدس درباره عملیات بازگشایی معابر مشهد پس از باران و تگرگ سیل آسا که توسط نیروهای خدمات شهری و امدادی به انجام رسید، توضیحاتی را ارایه داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد به منظور نظارت بر وضعیت معابر و خیابان های شهر ، در مرکز کنترل و مدیریت ترافیک حضور پیدا کرد.

وی درباره عملیات بازگشایی معابر مشهد پس از باران و تگرگ سیل آسا گفت: امروز در حوزه مدیریت بحران شهری بسیار ویژه بود و شاهد بارندگی بسیار سنگین در عصر روز شنبه بودیم؛ این بارندگی نسبت به روز چهارشنبه بسیار شدیدتر بود و در ١۵ دقیقه ٢١ میلی متر بارندگی داشتیم. 

شهردار مشهد گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ۶هزار نیروی خدمات شهری به همراه ٢٠٠ دستگاه ماشین‌آلات‌ جانمایی شده بودند و در کوتاه ترین زمان ممکن مدیریت بحران صورت گرفت. 

وی افزود: انسداد مسیرها قبل از بارندگی انجام شد و در بولوار شهید ناصری نیز این انسداد صورت گرفت و هیچ مشکلی به وجود نیامد.

قلندرشریف اضافه کرد: همچنین آب گرفتگی در میدان انقلاب بسیار زیاد بود و اکنون لایروبی و بازگشایی آن در دست اقدام است؛ در سطح شهر تردد روان در حال انجام است.

شهردار مشهد گفت: همچنان از شهروندان درخواست داریم تا از وسیله نقلیه شخصی استفاده نکنند و از حمل‌ونقل عمومی استفاده شود؛ از همه نیروهای خدمات شهری در تمام رده‌ها تشکر می‌کنم که در این چند روز با تمام توان خود همت بزرگی انجام دادند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.