صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده کل ارتش گفت: این ملت اولین بار نیست که از چنین حوادث و موانعی عبور می‌کند، ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت گفت: واقعا باید به این ملت بزرگ و این مردم قدرشناس که اینگونه از لحظه‌ای که خبر سقوط بالگرد رییس جمهور و هیات همراه ایشان را شنیدند و تمام احساسات و عواطف قلبی خودشان را به هر نحوی که توانستند برای ادای احترام به این عزیز ابراز کردند و دنیا مبهوت بزرگی این ملت است، تبریک گفت.

وی افزودد: با وجود همه توطئه‌های رسانه‌ای برای سوء استفاده از این ضایعه، دشمنان نظام و ملت تلاش کردند زخمی دیگر بر این ملت بزنند، اما حضور میلیونی ملت مسلمان در تشییع این پیکر‌ها نشان داد ملت بزرگ ایران زنده و ایستاده است و با قدرت به پیش می‌رود.

موسوی تاکید کرد: این ملت اولین بار نیست که از چنین حوادث و موانعی عبور می‌کند. ملت بزرگ ایران با نعمت وجود ولایت از این حادثه همچون حوادث گذشته انقلاب عبور خواهد کرد و یکبار دیگر خورشید درخشان انقلاب اسلامی در جهان پرتو نورانی خود را نمایان خواهد کرد. ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است.

فرمانده ارتش اظهار کرد: در روز‌هایی که پیش رو داریم انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو خواهیم داشت. ملت ایران بار دیگر نشان خواهد داد در مقابل دشمنان خواهد ایستاد و این به برکت صبوری و ایستادگی خانواده شهدا و خون شهدایی است که جان خود را نثار این کشور کرده‌اند. امیدوارم خداوند به ملت ایران رو سفیدی و پیروزی‌های بیشتری عنایت بفرماید.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.