صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در سیل کنارک سیستان‌وبلوچستان و سیلاب روز‌های اخیر شهر مشهد، نیرو‌های مدیریت شهری خیلی تلاش کردند و قدردان تمام زحمات آن‌ها هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از نیرو‌های امدادرسان مدیریت شهری در سیلاب‌های مشهد و کنارک سیستان‌وبلوچستان، اظهار کرد: در این مراسم از تعدادی از نیرو‌های امدادرسان شهرداری مشهد در سیلاب‌های مشهد و کنارک به‌نمایندگی از تمامی نیرو‌های خدوم و زحمتکش مدیریت شهری تقدیر شد.

یعقوبی درخصوص کاروان خودرویی شهرداری مشهد که به مناطق سیل‌زده کنارک اعزام شد، اظهار کرد: با توجه به فراخوان کمک از استان‌های دیگر، تیم عملیاتی مشهد با همکاری سازمان عمران، آتش‌نشانی و مدیریت پسماند برای این موضوع تجهیز و اعزام شد که توانستند اقدامات خوبی در آن منطقه انجام دهند.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی مشهد با ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز شامل تانکر لجن‌کش، تانکر فشارقوی، بنز کمپرسی، لودر و... به همراه ۲۰ نیرو سازمان مدیریت پسماند، سازمان عمران و سازمان آتش‌نشانی به مناطق سیل‌زده کنارک اعزام شدند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه مدیریت شهری در رخداد سیلاب روز‌های گذشته مشهد نیز تمام تلاش و ظرفیت خود را برای خدمت‌رسانی هرچه‌بهتر و بازگرداندن سیما و منظر شهری به حالت اولیه به کار گرفت، خاطرنشان کرد: تمام نیرو‌های کارگری و کارشناسی با تجهیزات و ادوات لازم در ادارات معاونت خدمات شهری و سازمان‌های مدیریت پسماند، آتش‌نشانی و... با حداکثر ظرفیت آماده‌باش بودند.

یعقوبی تصریح کرد: در سیلاب اولیه مشهد، حجم آب ورودی به میدان انقلاب به حدی بود که تخلیه آن بیشتر از یک شبانه‌روز زمان لازم داشت، اما به همت همکارانم در خدمات شهری و دیگرسازمان‌ها، توانستیم به‌سرعت محل مدنظر را تخلیه و لایروبی کنیم.

وی یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری تا پایان ثبات و مطلوب‌بودن شرایط، خدمت‌رسانی خود را شبانه‌روزی ادامه داد و ما قدردان نیرو‌های خدوم و زحمتکش مدیریت شهری هستیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.