صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

این روز‌ها و در حالی که افکار عمومی جهانیان درگیر‌و‌دار اخبار مربوط به عروج آسمانی آیت‌ا... رئیسی و همراهان شهید ایشان است شاید این بهترین فرصت برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی باشد تا با ددمنشی مضاعف جنایت‌هایش را بر مظلومان غزه و رفح، افزون کند.

جمهوری اسلامی برای بالیدن خیلی دستش پر است، اما این روز‌ها که نمایندگان کشور‌های دیگر جهان و سفرایشان برای تسلیت فقدان شهید جمهور آمده‌اند جمهوری اسلامی می‌تواند پیش پای خارجی‌ها و بیش از هر زمان دیگری به «جمهور»‌ی بنازد که قلبا قدرشناس سیدالشهدای خدمت است.

مردمی که از زمان اعلام خبر این سانحه با دستان به آسمان برآمده، دعای امّن‌یجیب شدند و هنگامی که شهادتش با نوار قرمز، زیرنویس شبکه خبر شد سراسر خون و اندوه بودند و با اشک، بارانی از سوگ را با واژه‌های تسلیت سرودند و آیین‌های عزا و بدرقه و تشییع این خادم‌الرضا نیز نشان از این حق‌شناسی صمیمانه بود و، اما این روز‌ها و در حالی که افکار عمومی جهانیان درگیر‌و‌دار اخبار مربوط به عروج آسمانی آیت‌ا... رئیسی و همراهان شهید ایشان است شاید این بهترین فرصت برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی باشد تا با ددمنشی مضاعف جنایت‌هایش را بر مظلومان غزه و رفح، افزون کند.

 بیانیه‌های قاطع حماس، انصار‌ا... یمن، حزب‌ا... لبنان و حتی گروه‌هایی مانند فاطمیون و زینبیون در روز‌های اخیر در تسلیت هجران شهید جمهور، نشان از عزم راسخ و استواری در مسیر مجاهدت و مقاومت دارد، اما نیازمند هوشیاری و آمادگی نخبگان و رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی عمومی است.

از پس این حادثه تلخ و به‌خصوص با هجران رئیس جمهور استکبارستیز و نیز وزیر خارجه‌ای که دیپلمات انقلابی بود، اسرائیل غاصب که با طوفان‌الاقصی هیمنه و ابهتش شکست ابدا نباید مجال عرض اندام و احیا بیابد که نمی‌یابد و این خیال خام برخاستن را به گور برده و مباد اگر ذره‌ای تزلزل در گام‌های رزمندگان خط مقاومت ایجاد شود که این نظام استوار به عنایت الهی است و در ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) متکی به تدابیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است.

بیان شعار‌های جبهه مقاومت و نمایش نشان و پرچم حزب‌ا... و فلسطین در آیین‌های ویژه گرامیداشت یاد شهید جمهور و شهدای خدمت، بدون شک خواسته قلبی آنها و تحقق مسیر سرخ ایشان است که با گفتن «یالیتنی کنامعکم» ختم نمی‌شود و عجل‌ا... تعالی فرجه الشریف.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.