صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۲۷ هزار داوطلب در ثبت‌نام با تأخیر نوبت دوم کنکور خبر داد و گفت: آزمون سراسری صبح و بعدازظهر ۲۱ تیرماه و صبح ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا کریمیان اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون سراسری به‌دلیل هم‌زمانی با انتخابات ریاست‌جمهوری به روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد. نوبت دوم آزمون سراسری در صبح و بعدازظهر ۲۱ تیر و صبح ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از همین رو به‌دنبال درخواست مکرر داوطلبانی که تا تاریخ تعیین‌شده (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار و به‌منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان، تصمیمی اتخاذ شد که صرفاً در روز‌های یکشنبه (۶ خرداد) و دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) بتوانند نسبت به ثبت‌نام با تأخیر اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تأکید کرد: در مجموع، بیش از ۲۷ هزار نفر نسبت به ثبت‌نام با تأخیر در نوبت دوم آزمون سراسری سال۱۴۰۳ اقدام کردند.

مشاور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: داوطلبانی که مایل بودند از نمره آزمون سراسری ۱۴۰۲ برای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۳ استفاده کنند، می‌بایست در یکی از دو نوبت آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده باشند. داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، در این مرحله به هیچ عنوان امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها وجود نداشت.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.