صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اعضای ستاد انتخابات خراسان رضوی منصوب شدند

  • کد خبر: ۲۳۰۷۸۰
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
استاندار خراسان رضوی با صدور احکامی اعضای ستاد انتخابات خراسان رضوی را برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری، با صدور احکام جداگانه‌ای "امیر فریدنیا" را به عنوان عضو و دبیر ستاد و مسئول کمیته سیاسی، "مرتضی رحمانیان یزدی" را به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات، "محمد زهدی" را به عنوان عضو و مسئول کمیته امنیتی، "حسن امیری" را به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات و "علی اصغری" را به عنوان عضو و مسئول کمیته آموزش و پژوهش معرفی و منصوب کرد.

وی همچنین "احسان یوسفی" را به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی، "احمد قوسیان مقدم" را به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی، "محسن مجتبی پور" را به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی و "غلامحسین قنبری" را به عنوان عضو ستاد انتخابات خراسان رضوی منصوب کرد.

استاندار خراسان رضوی دیروز نیز طی حکمی سیدهادی طباطبایی، معاون سیاسی خود را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب کرد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی، این استان با بیش از هفت میلیون نفر جمعیت پارسال و در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار میلیون و ۵۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن داشته است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.