صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه جداول بودجه تا آخر اردیبهشت ماه از سوی مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد، گفت: براساس زمانبندی طراحی شده در قانون، احکام همسان‌سازی ان‌شالله از خرداد ماه اجرا و البته معقوقات دو ماه نخست سال نیز پرداخت خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیش از این نیز صولت مرتضوی، وزیر کار درباره تاریخ همسان سازی گفت: تاریخ آغاز اجرای برنامه هفتم، از اول فروردین ۱۴۰۳ است. هرگونه اصلاح در احکام بازنشستگان از اول فروردین اعمال خواهد شد.

وزیر کار درباره این موضوع گفته بود: همسان‌سازی زمانی که قانون ابلاغ شود، اجرا خواهد شد. حال با توجه به این که گفته می‌شود اصلاحیه آورده‌اند، آن اصلاحیه هم اصلاح شود، قطعا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این باره گفت: قرار است تا شهریور مطالبات مربوط به اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و البته در مرداد موضوع رتبه‌بندی معلمان و مطالبات فرهنگیان بازنشسته تعیین تکلیف و تسویه شود.

او در نهایت تاکید داشت: مطالباتی که گفته می‌شود همان مطالبات انباشته شده است که ما حتما پیگیری می‌کنیم. تصمیم دولت بر این است که مطالبات صندوق‌های بازنشستگی را پرداخت کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
غلام
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
سلام باید فرقی بین حقوق کسی که با ۳۲سال سابقه باکسانی که با۲۰سال بازنشسته شدندباشه مانند ۱۰سال با۲۰سال
غلامحسین مقان
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
از مجلس دوازدهم خواهشمندیم به فکر بازنشستها باشن
ناشناس
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
همش دروغه با این اضافه که دادید همون قبلیه رقم عوض شده کار قبل هم نمیتونه انجام بده
طالقانی
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
با سلام
عدالت اسلامی باید در کشور اجرایی شود حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با توجه به پرداخت بیش از ۳۰ سال پرداخت حق بیمه و مالیات و سپری کردن عمر جوانی خود،باید حقوق با تورم سالانه متناسب باشد و همسان سازی حقوق باید اجرایی گردد
ناشناس
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
درعرض ۴۵ سال ۱۲تا۱۴ وزیرکارردبدل شده بهترازشریعتماری وبدترازصولت خان کسی راندیدم ایشان یا خودشان رابه کوچه علی چپ زدن یا سوادنداره یا میخوادخودشیرینی کنه اگاصولت جان زمین گرداست وزمستان میره روسیاهی مال زعاله
ناشناس
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
دروغ می گن