چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات مستمری بازماندگان تامین اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست مرکز پژوهش‌های مجلس از بازنشستگی حدود ۷۲هزار معلم تا مهر امسال خبرداد درگیری در زاوه خراسان‌رضوی، منجر به قتل یکی از طرفین نزاع شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نقش مهم مشاوره ژنتیک، در پیشگیری از تولد نوزادان بیمار و مبتلا به ناهنجاری‌های ژنتیکی
سرخط خبرها

احتمال اجرای مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در ماه جاری (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۱۲۸۲
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
احتمال اجرای مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در ماه جاری (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)
منتخب تربت حیدریه گفت: با رفع ایرادات نهایی از مصوبه همسان‌سازی امیدواریم که این مصوبه در همین ماه خرداد نهایی و اجرایی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن زنگنه، عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه درخصوص سرنوشت تصمیم‌گیری پیرامون موضوع همسان سازی و عدم اجرای آن تا ماه سوم سال، گفت: یکی دو ایراد جزئی از این مصوبه باقی مانده که ما امروز با هدف رفع این ایرادات جلسه‌ای با مجمع تشخیص مصلحت نظام داریم.

وی ادامه داد: پیش بینی من این است که در جلسه امروز این دو ایراد رفع خواهد شد و پس از آن این مصوبه نهایی می‌شود که با اعلام تایید نهایی و ابلاغ برای اجرا به قوه مجریه، لازم الاجرا خواهد شد.

زنگنه ابراز داشت: فکر می‌کنم اجرای این مصوبه در همین ماه خرداد آغاز شود، البته زمان اعمال افزایش‌ها از ۱ فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->