صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهار آتش‌سوزی ۲ منزل مسکونی در مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۱۱۷۷
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از تلاش موفقیت‌آمیز آتش‌نشانان دو ایستگاه برای مهار آتش در دو منزل مسکونی، طی دیشب و امروز در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاددوم حسن نجمی در تشریح جزئیات آتش‌سوزی‌ امروز اظهار کرد: ساعت ۶:۲۵ صبح امروز (پنجشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۳)، درپی تماس شهروندان با سامانه تلفنی ۱۲۵ مبنی بر وقوع حریق در یک منزل مسکونی، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۷ و ۳۵ به محل حادثه در رستگاری ۱۱ اعزام شدند.

وی افزود: این حریق در طبقه دوم ساختمان و در حال گسترش به دیگرقسمت‌ها بود که با سرعت‌عمل آتش‌نشانان، مهار شد. طبق گفته معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، این حادثه محبوس و مصدوم نداشت.

حریق در منزل مسکونی واقع در خیابان صیاد شیرازی مهار شد

همچنین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از وقوع حریق در یک منزل مسکونی واقع در خیابان صیاد شیرازی خبر داد.

وی افزود: ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه (‌۹ خرداد ۱۴۰۳) نیز در پی تماس شهروندان با مرکز فرماندهی آتش‌نشانی مبنی بر حادثه حریق در یک منزل مسکونی واقع در صیاد شیرازی‌۹، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان، مشخص شد کانون حریق در یکی از اتاق‌های منزل بوده است..

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه هنگام وقوع این حادثه، کسی در منزل حضور نداشته و به همین علت این حادثه محبوس و مصدوم نداشته است، عنوان کرد: با سرعت‌عمل آتش‌نشانان، آتش کنترل شد و از گسترش آن به دیگرقسمت‌های منزل پیشگیری به عمل آمد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.