صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زمان پخش زنده مراسم یادبود «شهدای خدمت» از شبکه دو

  • کد خبر: ۲۳۱۱۹۹
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
مراسم یادبود هفتمین روز از عروج خادم الرضا (ع) شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت روز پنجشنبه به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همزمان با هفتمین روز از شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدرش در سانحه هوایی، مراسمی در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار می‌شود.

سخنرانان این مراسم حجت الاسلام میرهاشم، خالد قدومی (نماینده حماس)، سید احمد عبودتیان، مداحان: محمد اسداللهی، محسن عراقی، امیر عباسی، حسین سیب سرخی، محمدرضا نوشه ور و قراء حاضر در این برنامه حامد علیزاده و سید محمد حسینی پور هستند. در این مراسم گروه سرود حبیب و گروه سرود نور دانش تهران با اشعاری از احمد بابایی و اجرا‌هایی متفاوت و همچنین خانواده محترم شهید خلبان سید مهدی موسوی حضور دارند.

میدان امام حسین تهران که به همین مناسبت با طراحی ویژه و زیبا شبیه به صحن جامع امام رضا (ع) آراسته شده است، میزبان آحاد مردم قدردان و انقلابی خواهد بود.

این مراسم روز پنجشنبه ۱۰ خرداد حوالی ساعت ۱۹:۴۵ بعد از اذان مغرب و عشا با عنوان «شهیدان پرواز» از میدان امام حسین تهران به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

منبع: برنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.