محمدرضا ریاضی، پژوهشگر هنر، درگذشت + علت مرگ سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت
سرخط خبرها

بازتاب عکس‌های شهرآرانیوز از روز تشییع شهدای خدمت در رسانه‌های جهان

  • کد خبر: ۲۳۰۳۸۲
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
بازتاب عکس‌های شهرآرانیوز از روز تشییع شهدای خدمت در رسانه‌های جهان
عکس‌های سایت شهرآرانیوز از مراسم دعاخوانی برای سلامتی رئیس جمهور و هیئت همراه در حرم مطهر رضوی و همچنین تصاویر روز تشییع شهدای خدمت، در بیشترِ رسانه‌های معتبر جهان بازتاب داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، درحالی‌که مشهد مقدس در روز تشییع پیکر شهدای خدمت، میزبان جمعیت زیادی از خبرنگاران خارجی از رسانه‌های معتبر جهان بود، اما عکس‌های شهرآرانیوز از این مراسم در بسیاری از سایت‌های معتبر جهانی بازتاب یافت.

مشهد در روز‌های گذشته مرکز توجه رسانه‌های معتبر جهان بود. روز پنجشنبه سوم خرداد ماه شهر خورشید میزبان پیکر مردانی بود که در راه خدمت به مردم جان عزیزشان را فدا کردند.

حماسه حضور مردم مشهد در تشییع پیکر پاک شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، شهید دکتر مالک رحمتی و سردار شهید موسوی لنز خبرنگاران رسانه‌های مختلف جهان را معطوف مشهد کرد.

آن‌طورکه مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته است، در این روز، ۲۳۰ خبرنگار از ۱۶۰ رسانه بین‌المللی، آیین تشییع و گرامیداشت شهدای خدمت را پوشش میدانی دادند.

اما در این میان، عکس‌های «محمدحسن صلواتی» عکاس صاحب‌نام مشهدی و سایت شهرآرانیوز از روز تشییع پیکر رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در رسانه‌های معتبر جهان نظیر CNN, AFP, AP, CBS, euronews, NBC و چند رسانه دیگر کشور‌های مختلف جهان انعکاس یافت که مهر تأییدی بر تلاش بی‌وقفه خانواده رسانه مشهد در روز تاریخی تشییع خادم‌الرضا‌(ع) بود.

همچنین در حوزه رسانه‌های داخلی نیز عکس‌های «محسن بخشنده»، دیگر عکاس صاحب‌نام مشهدی و سایت شهرآرانیوز بازتاب گسترده‌ای داشته است. 

این برای اولین بار نیست که رسانه‌های معتبر جهان خروجی لنز عکاسان و مطالب خبرنگاران سایت شهرآرانیوز را برای انتشار به دیگر  منابع موجود از رویداد‌های مختلف شهر مشهد ترجیح می‌دهند؛ اتفاقی که تنها با تلاش و همت شبانه‌روزی این خبرنگاران  وعکاسان ممکن شده است.

شایان ذکر است پس از اعلام خبر شهادت آیت‌الله رئیسی  و همراهانش در سانحه هوایی سقوط بالگرد، بیش از یک هزار خبر، گزارش، ویدئو، عکس  و ... در سایت شهرآرانیوز منتشر گردید که تعداد زیادی از این اخبار، در رسانه‌های مختلف نیز بازنشر پیدا کرد.

بخشی از بازتاب عکس‌های شهرآرانیوز را در رسانه‌های جهان اینجا ببینید:

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->