صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: در روز زیارتی مخصوص امام رضا (ع) خدمات ویژه به زائران بارگاه منور رضوی ارائه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر رئیسیان‌زاده با اعلام این خبر، اظهارکرد: همزمان با روز ویژه زیارتی امام رضا علیه السلام، با همکاری شهرداری مشهد، هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به زائران خدمات ویژه‌ای ارائه خواهد شد.

وی افزود: در این مسیر‌ها ایستگاه‌های پذیرایی از زائران برپا شده و توزیع نذری و میان وعده انجام می‌شود.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد:برنامه بعدی، اعزام کاروان‌ها از استان‌های محروم به مشهد در قالب طرح زیارت اولی‌ها است که ۱۰ کاروان از این تعداد متعلق به شهرستان‌های خراسان رضوی است.

وی افزود: ۱۵ کاروان دیگر نیز از استان‌های مختلف در این ایام به مشهد می‌آیند که شامل زیارت اولی‌های بی بضاعت و کم برخوردار هستند.

رئیسیان زاده بیان کرد: در این ایام همچنین با همکاری تشکل‌ها، مجموعه‌های مردمی و مساجد، برنامه‌هایی برای عزاداری ویژه شهادت امام رضا علیه السلام و طبخ و توزیع آش نذری به نیابت از شهدای خدمت انجام خواهد شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: اقلام مربوط به طبخ آش نذری از سوی آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.

وی همچنین از اجرای طرح «ایران خانه حضرت‌رضا(ع)» با مشارکت ۵۰۰ محفل و مجلس خانگی و مردمی در ایام ویژه زیارتی امام هشتم علیه السلام خبر داد.

منبع: آستان‌نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.