صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فدراسیون کشتی بدنبال جانشین حسن رنگرز

  • کد خبر: ۲۳۱۴۲
  • ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
با کناره‌گیری حسن رنگرز از سیستم مدیریتی فدراسیون کشتی، بزودی سخنگوی فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی مشخص و معرفی خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش حسن رنگرز با دریافت حکمی از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی این وزارتخانه منصوب شد. بدین ترتیب وی از تمامی مسئولیت‌های خود در فدراسیون کشتی کناره گیری کرد تا متولیان فدراسیون به دنبال جایگزین او به عنوان سخنگو و مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی باشند.

در همین راستا قرار است جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی اعلام کرد بزودی نشستی با حضور مسئولان فدراسیون برگزار خواهد شد تا جانشین رنگرز هر چه سریعتر مشخص و معرفی شود.

حسن رنگرز یکی از مهره‌های کلیدی و کارآمد فدراسیون کشتی محسوب می‌شد که سوابق مختلفی در عرصه مدیریتی و مربیگری در کشتی را دارد. هر چند وی پس از انتصاب به عنوان سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش صراحتا اعلام کرد همچنان دغدغه کشتی را دارد و خدمت به کشتی را در هر جا و هر مسئولیتی همچون یک وظیفه می‌داند، اما جدایی او از فدراسیون کشتی اتفاق ساده و مطلوبی برای گوش شکسته‌ها نبود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.