صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد به درخواست شهروند مبنی بر افزودن اتوبوس در مسیر روزبازارهای محدوده جاهدشهر و الهیه.

به گزارش شهرآرانیوز، مدتی ‌است پیام‌های زیادی از ساکنان منطقه جاهدشهر و الهیه در گلایه به مسیرهای دسترسی به بازار روز الهیه می‌رسد، یکی از شهروندان نوشته بود: مسیرهای منتهی به یکشنبه‌بازار و چهارشنبه‌بازار منطقه الهیه زمین خاکی است و در مسیر هیچ پل هوایی وجود ندارد که رفت‌وآمد بهتر و آسان‌تر انجام شود. تقاضا داریم خطوط اتوبوس‌رانی در این ایام افزایش یابد تا رفت‌وآمد ساکنان به سهولت انجام شود و شهروندان معطلی کمتری داشته باشند.

در پی پیگیری‌های انجام شده رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد این‌گونه پاسخ داد: اختصاص اتوبوس یا مینی‌بوس به هر خط براساس میزان تراکنش من‌کارت در آن خط برنامه‌ریزی می‌شود.

عباس اتحادی با اشاره و تاکید به اینکه مدیریت خطوط و اختصاص ناوگان برپایه تراکنش هاست، یادآور شد: بنابراین در روزهای فعال بودن بازارها، یک دستگاه اتوبوس از ساعت ۹ تا پایان ساعت کار بازارها با سر فاصله ۲۵ تا ۳۰ دقیقه و با تعداد تراکنش ۲۵۰ نفر به ارائه خدمات می‌پردازد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد یادآور شد: این ظرفیت درنظر گرفته شده به نظر کافی است و اگر تردد در این مسیر بیشتر شود حتما این سازمان اتوبوس دیگری به این مسیر اضافه خواهد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.