صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند درپی آتش‌سوزی گسترده در شمال اراضی اشغالی ۱۶ صهیونیست مجروح شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، اعترافات رژیم صهیونیستی درباره خسارات ناشی از آتش‌سوزی تعدادی از شهرک‌ها و مناطق شمال فلسطین اشغالی بر اثر شلیک موشک‌ها و راکت توسط مقاومت اسلامی از لبنان ادامه دارد.

براساس گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیسنی فاش کردند که بر اثر این آتش سوزی‌ها ۱۶ صهیونیست مجروح شدند که ۷ تن از آنان سرباز ارتش اشغالگر بودند که طی ساعاتی دیشب به بیمارستان «زیو» رسیدند.

رسانه‌های صهیونیستی در خصوص میزان خسارات ناشی از آتش‌سوزی در سرزمین‌های اشغالی تأیید کردند که آتش‌سوزی در بلندی‌های جولان اشغالی که بر اثر شلیک گلوله از لبنان به سمت کاتزرین رخ داد، باعث آتش‌سوزی در حدود ۱۰ هزار دونم شد. 

 رسانه‌های صهیونیستی تخمین زدند که بازسازی بخشی از سرزمین‌های اشغالی که به طور کامل در آتش سوخته و آن را بزرگ توصیف می‌کند، سال‌ها طول خواهد کشید. 

دیروز وب سایت صهیونیستی Hadashot Bazaman گزارش داد که ۴ پرسنل اورژانس Kiryat Shmona بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش سوزی تحت مداوا هستند.

در نتیجه عملیات مقاومت اسلامی در لبنان در حمایت از غزه و مقاومت آن و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به این کشور، آتش سوزی‌های گسترده‌ای در تعدادی از شهرک‌ها در شمال فلسطین اشغالی رخ داد.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که در پی پرتاب موشک از لبنان، ۱۵ منطقه در شمال آتش گرفته اند. 

 روزنامه یدیعوت آحارونوت تأیید کرد که پس از آسیب دیدن زیرساخت‌های ارتباطی در نتیجه آتش سوزی بزرگی که در منطقه به دلیل موشک‌های حزب الله در منطقه رخ داد، نقصی به سیستم ارتباطی در برخی شهرک‌ها وارد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.