صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تشدید ممنوعیت ورود شهروندان به بوستان‌های مشهد

  • کد خبر: ۲۳۲۱۴
  • ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
سرپرست اداره کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: تمامی بوستان‌های سطح شهر مشهد در روز‌های ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه سال جاری تعطیل می‌باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد علی اکبر انتظام خاطرنشان کرد: برابر برنامه ریزی های انجام شده و به منظور حفظ سلامت عمومی شهروندان و جلوگیری از شیوع انتقال کرونا، تمامی بوستان های محلی، ناحیه‌ای، منطقه‌ای وشهری در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری مصادف با ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ تعطیل می‌باشند.

 

وی ادامه داد:علاوه بر بوستان های بزرگ شهری شامل، حجاب، پردیس، بهار، بهشت، بسیج، ارم، وحدت ، نصرت، رجا، طرق، غدیر، کوهسنگی، لویزان، خورشید، وکیل آباد ، شاهد ، نیایش، صادقیه، نیلوفرآبی، ملت ،چهل بازه و عرصه‌های کمربندسبز، سایر بوستان های محلی،ناحیه ای و منطقه ای نیزتعطیل می‌باشند.

 

انتظام با اشاره به اینکه تمام بوستان ها به وسیله نوارهای خطر و بنر اطلاع رسانی شده است، افزود: همچنین در بوستان های مانند وکیل آباد و چهل بازه در حاشیه رودخانه با نوارهای خطر از امکان حضور و تردد شهروندان جلوگیری خواهد شد.

 

وی یادآور شد: بیش از ۸۰۰ نفر نگهبان، پارکبان، نیروهای حفاظت فیزیکی و انتظامی در بوستان های سطح شهر حضور خواهند داشت و مانع از حضور شهروندان در بوستان ها می شوند.

 

سرپرست اداره‌کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم تا همانند ایام نوروز، خصوصا ۱۳ فروردین ماه همکاری لازم را نیز در این خصوص داشته باشند و از حضور در بوستان ها خودداری کنند تا با در خانه ماندن بتوانیم به مدد الهی هرچه زودتر کرونا را شکست دهیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.