صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: میزان تولید خودرو تا پایان امسال به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه می‌رسد که رکورد مطلوب و قابل قبولی است.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس علی‌آبادی روز پنجشنبه در سفر به بروجرد در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی این شهرستان افزود: میزان تولید خودرو در تیر به حدود ۶ هزار دستگاه در روز نزدیک می‌شود و واردات نیز همچنان ادامه دارد.

وی افزود: پیش از پرداختن به مشکلات که بطور طبیعی در همه جا وجود دارد، باید از مزیت‌ها و ظرفیت‌ها نیز گفته شود و امروز چیزی که اینجا دیدیم اشتیاق بود و خوشحالیم که در استان لرستان و شهرستان بروجرد، مردمی مهربان و سختکوش زندگی می‌کنند.

وزیر صمت بیان کرد: ما در جلسات و بازدید‌های امروز کوشیدیم تا مشکلات صنعت شهرستان را احصا کنیم و برای آنها راه حل پیشنهاد بدهیم و به نظر در این کار نیز موفق بودیم ضمن اینکه مشکلات هم خیلی زیاد نبود.

علی‌آبادی اضافه کرد: اتفاق مبارک امروز این بود که تعدادی طرح جدید راه اندازی و کلنگ زنی شد و امیدوارم برخی از مسائل جدی استان از جمله پرداختن به مسئله انرژی که با مشارکت صنعتگران در حال برطرف شدن است، نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: به خانواده‌ها و مردم توصیه می‌کنم که عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می‌توانند در شرایط بهتری خرید خود را انجام دهند.

وی تاکید کرد: اکنون در زمینه خودرو‌های برقی، واردات با شتاب صورت می‌گیرد، زیرا با این کار هم مشکل مردم برطرف می‌شود و هم مشکلات کشور در زمینه آلودگی هوا و محیط زیست رفع خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها هم کار‌های بسیار خوبی انجام شده است و انجام اقدامات زیرساختی و زیربنایی ادامه دارد.

علی آبادی افزود: خودرو‌های دپو شده در انبار‌ها نداریم و در حقیقت آنچه وجود دارد خودرو‌های ناقص است که در حال تکمیل آنها هستیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.