صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری میرزاکوچک خان ۳۰ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در شهر مشهد رمزگشایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان در تشریح جزئیات این پرونده اظهارداشت:در پی گزارش سرقت‌های سریالی خانه و مشاعات مجتمع‌های مسکونی در محدوده بولوار مفتح، طبرسی و میرزاکوچک خان، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری میرزاکوچک خان با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت ها، گشت زنی هدفمندی را با همکاری دیگر واحد‌های انتظامی این کلانتری در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت‌های سریالی ادامه داشت تا این که یکی از تیم‌های پیشگیری انتظامی متهمان را که با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش از یک مجتمع مسکونی خارج شدند مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از آن‌ها یک عدد موتور کولر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: متهمان ۳۰ و ۳۲ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی با توجه به تصاویر بدست آمده از آن‌ها در تعدادی از سرقت‌ها و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۳۰ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی محدوده بلوار طبرسی، وحید، مفتح و میرزاکوچک خان اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.