صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از ثبت دو هزار و ۲۰۰ درخواست مردمی در سامانه جامع فضای سبز از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین مختاری اظهار کرد: این سازمان در راستای بهبود و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان، اقدام به ایجاد مجموعه ای از خدمات الکترونیک در سامانه جامع فضای سبز شهرداری مشهد به نشانی gsms.mashhad.ir کرده است.

وی ادامه داد: وی درخواست امدادگیاه، درخواست هرس و یا جابه جایی درختان، کاشت نهال غیرمثمر، تسهیلات تشویقی مشارکت شهروندان در آبیاری درختان، باغ زندگی و خاطره و پرداخت کمیسیون ماده ۷ را از خدمات الکترونیک سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد برشمرد و گفت: کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به سازمان، افزایش سرعت پاسخگویی به شهروندان، بهبود کارآیی و بهره وری سازمان، افزایش دقت رسیدگی به امور شهروندان، دسترسی سریع، آسان و به موقع شهروندان،کاهش ترددهای غیرضروری و ... از مزایای ارائه خدمات الکترونیک سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.