صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارگردان انیمیشن «مسافری از گانورا» گفت: به نظر من اکران آنلاین به دیده شدن اثر کمک می‌کند و با افزایش مخاطبان، چرخه مالی نیز بالا می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، «مسافری از گانورا» داستان یک موجود فضایی بوده که به زمین سفر می‌کند. این فیلم، محصول مرکز انیمیشن سوره است که توسط پخش بهمن سبز در دی‌ماه ۱۴۰۲ اکران سینمایی شد و در مدت ۳ ماه اکران توانست با جذب بیش از ۴۲۰ هزار مخاطب به فروش ۱۴ میلیارد تومانی دست یابد. حال اکران آنلاین این فیلم از امروز، ۲۲ خرداد ۱۴۰۳، آغاز شده است. به همین بهانه گفت‌وگوی مختصری با کارگردان فیلم «مسافری از گانورا» ترتیب می‌دهیم .

اکران آنلاین به دیده شدن اثر کمک می‌کند

احمد علمدار درباره اکران آنلاین فیلم «مسافری از گانورا» اظهار کرد: اکران آنلاین می‌تواند به دیده شدن اثر کمک بسیاری کند و با افزایش مخاطبان، چرخه مالی نیز بالا می‎‌رود.  

وی بیان کرد: زمانی که فیلم بر روی پرده است جمعیت محدودتری برای دیدن فیلم به سینما می‌آیند، اما اکران آنلاین می‌تواند باعث شود همه اقشار جامعه فیلم را ببینند.

«مسافری از گانورا ۲» را می‌سازم

 کارگردان فیلم «مسافری از گانورا» با اعلام ساخت قسمت دوم این انیمیشن خاطر نشان کرد: در زمان اکران، ما دومین فیلم پرفروش در گیشه سینما بودیم که با برداشتن فیلم از گیشه ضربه بدی به ما زده شد. اکران آنلاین می‌تواند از نظر اقتصادی برای ما خوب باشد و امیدواریم باز خورد خوبی دریافت کنیم. اکنون قصد دارم  قسمت دوم فیلم «مسافری از گانورا» را بسازم. امیدوارم بتوانم «مسافری از گانورا ۲» را بهتر و پر قدرت‌تر بسازم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.