سرخط خبرها

همه چیز درباره فیلم «خجالت نکش ۲» + بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی

  • کد خبر: ۲۳۲۷۲۹
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
همه چیز درباره فیلم «خجالت نکش ۲» + بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی
«خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی از جدیدترین فیلم‌های کمدی سینمای ایران است که اکرانش از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «خجالت نکش ۲» دوباره پس از  ۷ سال همزمان با «تگزاس ۳» اکران شده که این همزمانی، رقابت کمدی‌های چندقسمتی در گیشه را جذاب‌تر می‌کند. «خجالت نکش ۲» ساخته رضا مقصودی، فیلمی درباره جدایی صنم از قنبر است. قسمت اول این فیلم  «خجالت نکش ۱» است که در نیمه دوم اردیبهشت سال ۱۳۹۷ با بازی احمد مهران‌فر و شبنم مقدمی اکران شده بود حال بعد ۷ سال در ۱۶ خرداد به پرده سینما بازگشت. این فیلم در روز‌های اولیه اکران خود توانسته ۵۹ میلیارد و ۶۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزارریال بفروشد.

همه چیز درباره فیلم «خجالت نکش ۲» | بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی

خلاصه داستان فیلم «خجالت نکش ۲»

آنچه تا این لحظه از این فیلم منتشر شده این است که در این قسمت، کار زوج اصلی فیلم به جدایی و طلاق می‌کشد. آنچه از تیزر فیلم مشخص است حضور این زوج روستانشین در شهر برای طلاق و جدایی است. خط داستانی که به نظر می‌رسد قنبر و صنم را از شیرینی و ساده بودن قسمت ابتدایی جدا می‌کند و به حاشیه هایی می‌کشاند. «خجالت‌ نکش ۱» در پس‌زمینه موافق فرزندآوری بود و حالا با جدایی قنبر و صنم باید دید که این تمرکز از فیلم برداشته می‌شود یا به شکل دیگری ادامه پیدا می‌کند.

همه چیز درباره فیلم «خجالت نکش ۲» | بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی

بازیگران فیلم «خجالت نکش ۲» 

 احمد مهران‌فر، شبنم مقدمی، میثاق جمشیدی، سعید امیرسلیمانی، شادی احدی‌فر، مازیار مهرگان، بهرنگ علوی، بهاره کیان افشار، اورانوس قوامی از بازیگران «خجالت نکش ۲» هستند.

تیزر رسمی «خجالت نکش ۲»

تعداد بازدید : 554

همه چیز درباره فیلم «خجالت نکش ۲» | بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی

حواشی فیلم «خجالت نکش ۲» چند روز بعد از اکران 

دست‌اندکاران فیلم «خجالت نکش ۲» چند روزی است از نوع برخورد سایت سینماتیکت گله‌مند هستند و می‌گویند با وجود اینکه اکران این فیلم به تازگی آغاز شده، اما در صفحه نخست این سامانه جایی ندارد و محدودیت‌هایی نیز برای خرید بلیت به وجود آمده است.

سازندگان «خجالت نکش ۲» تاکید دارند: با توجه به انحصارطلبی این سامانه در فروش بلیت سینما و سابقه رفتار‌های مشابه آن در قبال فیلم‌های دیگر، این اقدام به مثابه زنگ خطری برای سینمای ایران، بخصوص بخش خصوصی تلقی می‌شود. این انحصارطلبی در حالی است که مسئولین سینماشهر و سازمان سینمایی با راه اندازی سامانه سمفا و سِرور ملی، قول رفع تبعیض و رقابت ناسالم را داده بودند.

در این زمینه همایون اسعدیان، دبیر شورای صنفی نمایش بیان کرده بود: سینماتیکت رفتاری کاملا غیرحرفه‌ای را در پیش گرفته و فیلم را در آخرین جای باکس فروش گذاشته است. نکته مهم‌تر اینکه که گزارش‌هایی برای نبود امکان خرید بلیت مطرح شد که روز پنج‌شنبه پیگیری‌هایی انجام گرفت و گفتند اختلالی وجود دارد، اما تا جمعه برطرف نشد. من شخصا این ماجرا و برخورد غیرمسئولانه را درک نمی‌کنم و به دعوا‌های سطح بالاتر قضیه که احتمالا بین چند سرمایه‌دار و سرمایه‌گذار است نیز کاری ندارم چرا که این اتفاق برای هر فیلمی ممکن است رخ دهد و بسیار خطرناک است. امیدوارم شورای صنفی، وزارت ارشاد، انحمن سینماداران و شورای عالی تهیه‌کنندگان درباره این قضیه فکری کنند و متوجه خطر‌های این نوع انحصار باشند.

همه چیز درباره فیلم «خجالت نکش ۲» | بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی

کوتاه درباره فیلم «خجالت نکش ۱»

«خجالت نکش ۱» ابتدا ۷ سال پیش در جشنواره سی‌وششم فیلم فجر اکران شد و با فاصله کمی به اکران عمومی درآمد. در جشنواره آن سال که خجالت نکش در کنار مصادره،  دو فیلم کمدی جشنواره بودند،  خجالت نکش موفق شد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول را برای مقصودی به ارمغان بیاورد. مسئله اصلی فیلم «خجالت نکش ۱»، میل به بچه‌دار شدن یک زوج روستایی در میانسالی است که با عرف و فرهنگ آن محل در تعارض است.

 قنبر، در یک قهوه خانه سخنرانی رئیس‌جمهور برای تشویق مردم به رشد جمعیت را می‌بیند و ترغیب می‌شود که به بچه‌دار شدن در این سن جدی‌تر فکر کند. از طرفی صنم (همسر قنبر)، باوجود اینکه فکر می‌کند پسرانش بزرگ شده و او را تنها گذاشته‌اند و جای یک دختر برای مراسم تشییع‌اش گریه کند خالی است، اما با قنبر برای بچه‌دار شدن مخالف است و نگران از بی‌آبرو شدنشان است.

بازیگرانی، چون سام درخشانی، لیندا کیانی و الناز حبیبی از بازیگران فیلم «خجالت نکش ۱» بودند که در قسمت دوم این فیلم نامشان به چشم نمی‌خورد. 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->