صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب‌رئیس کمیسیون ویژه سامان‌دهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بررسی اعتبارات تخصیصی نشان می‌دهد که اعتبار عمرانی امسال منطقه، نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد هزاردرصدی داشته و پیشرفت پروژه‌ها نیز بیش از ۹۷ درصد است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدابراهیم علیزاده در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۲ شهرداری، اظهار کرد: نگاه و رویکرد شورای ششم، شیب اعتبارات به سمت مناطق کم‌برخوردار شهر بوده و با همین نگاه، امسال هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای منطقه ۲ پیش‌بینی کردیم.

وی گفت: بررسی اعتبارات تخصیصی نشان می‌دهد که اعتبار عمرانی امسال منطقه، نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد هزاردرصدی داشته و پیشرفت پروژه‌ها نیز بیش از ۹۷ درصد است.

نایب‌رئیس کمیسیون ویژه سامان‌دهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: با توجه به رویکرد و نگاه شورای شهر، عملکرد و اقدامات شهرداری منطقه۲ در حوزه زیرساختی، عملکرد قابل‌قبولی است.

علیزاده در ادامه به بازدید از دو پروژه عمرانی احداث تقاطع غیرهم‌سطح «خیام» و «شهید فهمیده» اشاره داشت و تصریح کرد: برای این دو پروژه حدود ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم و قرارداد پروژه هم هجده‌ماهه است که امیدواریم حتی زودتر از زمان مقرر، شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها و بهره‌مندی شهروندان از ترافیک روان این محدوده باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.