صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرزند رئیس‌جمهور شهید گفت: رهبر معظم انقلاب به کار و تلاش توصیه می‌کنند و آیت‌الله رئیسی این توصیه را عملی می‌کرد. همه اعضای دولت سیزدهم سعی می‌کردند خود را به پای شهید جمهور برسانند.

به گزارش شهرآرانیوز، ریحانه‌سادات رئیسی امروز (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) در آیین افتتاح و آغاز‌به‌کار ۱۰۹ طرح "یادگار ابراهیم" که با حضور سرپرست ریاست‌جمهوری در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: همه اعضای دولت سیزدهم سعی می‌کردند خود را به پای شهید جمهور برسانند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به کار و تلاش توصیه می‌کنند و آیت‌الله رئیسی این توصیه را عملی می‌کرد و نتیجه این بود که کل سیستم همه مجاهدانه و شب و روز کار می‌کردند.

فرزند شهید رئیسی گفت: در برخی از سفر‌های استانی که به همراه رئیس‌جمهور بودم و با گروه‌های جهادی به نقاط کم‌برخوردار می‌رفتیم، پس از ارائه گزارش و نیاز‌های آن منطقه، شهید رئیسی دستور رفع کمبود‌های آنجا را صادر می‌کردند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی از مسئولان هر استان نیز علت وضعیت نامناسب مناطق کم‌برخوردار را جویا می‌شد و بر تامین نیاز‌ها تاکید می‌کرد.

او اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید، هر مقام و طبقه‌ای که بالاتر می‌رفت متقی‌تر عمل می‌کرد و همه مسئولان را نیز به تقوا توصیه می‌نمود و رفتار شهید جمهور کار برای مردم و دگرخواهی در پرتو خداخواهی بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.