رضا امیرخانی: قسمت رازآمیز دین باید حفظ شود جدیدترین اثر حسن روح‌الامین، در ایام فاطمیه اول به چه چیزی اشاره دارد؟ علت ساخته نشدن «اخراجی‌ها ۴» چیست؟ معرفی برگزیدگان هفته کتاب در آیین ملی بزرگداشت روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» منیژه حکمت با «ترس و لرز» در راه هند رونمایی از مجموعه چهارجلدی «رخداد‌های موشکی» (۲۴ آبان ۱۴۰۳) چطور می‌توانیم شهری کتاب دوست داشته باشیم؟ هنر مقاومت تمام شدنی نیست | گفتگو‌ی شهرآرا با هنرمندان حاضر در رویداد هنری «پرچم بر زمین نمی‌افتد» کلمه‌ها و ترکیب‌های تازه | اعضای تحریریه «شهرآرا» از کتاب‌هایی می‌گویند که از خواندنشان لذت برده‌اند آغاز یازدهمین دوره آیین «کتاب‌گردی» به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی (۲۴ آبان ۱۴۰۳) «مرگ فروشنده»، روی صحنه مشهد | ماجرای تلخ تبلیغ رؤیای آمریکایی آخر حکایت کتاب صوت | دانلود آهنگ جدید حسین حقیقی با نام «من با تو می‌مونم» + متن آهنگ فیلم‌های آخر هفته تلویزیون (۲۴ و ۲۵ آبان ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۳ شرکت‌کنندگان سری جدید جوکر بانوان مشخص شدند + تیزر و زمان پخش انتقاد سید حسن خمینی از فیلترینگ و ممیزی‌های سخت‌گیرانه کتاب تصویر جدید از پشت صحنه فیلم «بُت» حمید نعمت‌الله + عکس
سرخط خبرها

رویداد هم آفرینی دعوت ۲ به دنبال مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است

  • کد خبر: ۲۳۳۵۵۳
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
رویداد هم آفرینی دعوت ۲ به دنبال مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است
مدیر فضای مجازی بسیج خراسان رضوی گفت: رویداد هم آفرینی دعوت ۲ با هدف ترغیب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

عبدالله امینی فر در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص اهمیت برگزاری رویداد هم آفرینی دعوت ۲ اظهار کرد: شهید رئیسی بار‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب تایید شدند و بر عملکرد ایشان صحه گذاشتند.

امینی فر بیان کرد: شاخص بزرگ ما در انتخابات ریاست جمهوری، شهید رئیسی است. راهبرد‌ها و برنامه‌های عملیاتی که این دولت در سه سال دنبال کرده است به عنوان شاخص‌های محتوایی رویداد قرار گرفته است تا در نهایت به محصولات متنوع تبدیل شود که در فضای مجازی و اکران‌های شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی درباره قالب‌های تولید محتوا در این رویداد گفت: قالب‌هایی که در این رویداد مورد توجه قرار گرفته است انیمیشن، موشن گرافی، تهیه کلیپ و پوستر است.

امینی فر افزود: بیشترین قالبی که گروه‌ها در تولید محتوا در نظر گرفتند پوستر است که هم در اکران‌های شهری مورد استفاده قرار گیرد و هم در بستر شبکه‌های اجتماعی می‌تواند منتشر شود.

مدیر فضای مجازی بسیج با اشاره به این مطلب که ۱۶۰ نفر در این رویداد حضور دارند درخصوص نحوه ثبت نام افراد تصریح کرد: به همت بسیج شهرداری مشهد پوستر برنامه از چند روز قبل در فضای مجازی توزیع شده است و حدود ۲۵۰ نفر از علاقمندان برای شرکت در این رویداد ثبت نام کردند. از میان آنها، کسانی که مورد ارزیابی قرار گرفتند دعوت شدند و بخشی از آنها افرادی هستند که در فضای مجازی بسیج فعال هستند که در نهایت ۱۶۰ نفر که حدود ۴۰ تیم هنری را تشکیل می‌دهند طی دو روز قرار است به رقابت بپردازند و آثار آنها فردا قبل از مراسم اختتامیه مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد.

گفتنی است دومین رویداد هم آفرینی دعوت ویژه تولید محتوا با محوریت شاخصه‌های خدمت در دولت شهید آیت الله رئیسی به همت سازمان بسیج شهرداری مشهد و سپاه ناحیه عمار مشهد با حضور ۱۶۰ شرکت کننده مشهدی و استانی ۲۴ و ۲۵ خردادماه سال جاری در کارخانه نوآوری و خلاقیت مشهد برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->