تنوع و خلاقیت در تولید انیمیشن‌های آموزشی برای کودکان در مرکز انیمیشن سوره نقاشی دزدیده شده «اگون شیله» در حراجی کریستیز لندن فروخته می‌شود مرگ کیم سه‌رون، زنگ خطری برای فشار بی‌رحمانه بر سلبریتی‌های کره‌ای است ششمین پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان مشهد| فیلم کوتاه نباید سکوی پرش برای ساخت فیلم بلند باشد برندگان بخش نسل جشنواره برلین ۲۰۲۵ اعلام شدند رسانه‌ها نقش کلیدی در حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی دارند موفقیت جهانی فیلم کوتاه «تنها کنار هم» | راهیابی به جشنواره‌های لهستان و ترکیه درخشش سینمای ایران در مالزی| جشنواره فیلم‌های ایرانی ۲۰۲۵ برگزار شد رسانه‌ها؛ پل ارتباطی میان صنعت و مردم رسانه‌ها دیده‌بان توسعه و افشاگر فساد هستند رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط قرمز داشته باشند نگرانی هواداران از آینده «جیمز باند» پس از تصاحب آمازون پژمان بازغی تهیه‌کننده سریال می‌شود آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۴ اسفند ۱۴۰۳) جشنواره بین‌المللی سیمرغ بازتاب هویت ایرانی با دیدگاه حماسی است آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر در مشهد طی هفته گذشته (۴ اسفند ۱۴۰۳) تأکید جشنواره بین‌المللی سیمرغ بر اهمیت جایگاه حماسی فردوسی
سرخط خبرها

رویداد هم آفرینی دعوت ۲ به دنبال مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است

  • کد خبر: ۲۳۳۵۵۳
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
رویداد هم آفرینی دعوت ۲ به دنبال مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است
مدیر فضای مجازی بسیج خراسان رضوی گفت: رویداد هم آفرینی دعوت ۲ با هدف ترغیب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

عبدالله امینی فر در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص اهمیت برگزاری رویداد هم آفرینی دعوت ۲ اظهار کرد: شهید رئیسی بار‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب تایید شدند و بر عملکرد ایشان صحه گذاشتند.

امینی فر بیان کرد: شاخص بزرگ ما در انتخابات ریاست جمهوری، شهید رئیسی است. راهبرد‌ها و برنامه‌های عملیاتی که این دولت در سه سال دنبال کرده است به عنوان شاخص‌های محتوایی رویداد قرار گرفته است تا در نهایت به محصولات متنوع تبدیل شود که در فضای مجازی و اکران‌های شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی درباره قالب‌های تولید محتوا در این رویداد گفت: قالب‌هایی که در این رویداد مورد توجه قرار گرفته است انیمیشن، موشن گرافی، تهیه کلیپ و پوستر است.

امینی فر افزود: بیشترین قالبی که گروه‌ها در تولید محتوا در نظر گرفتند پوستر است که هم در اکران‌های شهری مورد استفاده قرار گیرد و هم در بستر شبکه‌های اجتماعی می‌تواند منتشر شود.

مدیر فضای مجازی بسیج با اشاره به این مطلب که ۱۶۰ نفر در این رویداد حضور دارند درخصوص نحوه ثبت نام افراد تصریح کرد: به همت بسیج شهرداری مشهد پوستر برنامه از چند روز قبل در فضای مجازی توزیع شده است و حدود ۲۵۰ نفر از علاقمندان برای شرکت در این رویداد ثبت نام کردند. از میان آنها، کسانی که مورد ارزیابی قرار گرفتند دعوت شدند و بخشی از آنها افرادی هستند که در فضای مجازی بسیج فعال هستند که در نهایت ۱۶۰ نفر که حدود ۴۰ تیم هنری را تشکیل می‌دهند طی دو روز قرار است به رقابت بپردازند و آثار آنها فردا قبل از مراسم اختتامیه مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد.

گفتنی است دومین رویداد هم آفرینی دعوت ویژه تولید محتوا با محوریت شاخصه‌های خدمت در دولت شهید آیت الله رئیسی به همت سازمان بسیج شهرداری مشهد و سپاه ناحیه عمار مشهد با حضور ۱۶۰ شرکت کننده مشهدی و استانی ۲۴ و ۲۵ خردادماه سال جاری در کارخانه نوآوری و خلاقیت مشهد برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->