ضبط سریال پایتخت ۷ آغاز شد + عکس حکایت پدر و دختر و دو خواستگار پس از آن زمستان سخت | درباره کامران شیردل، کارگردان و مستندساز ایرانی که امروز ۸۵ ساله شد پوستر نمایش «سینگل» منتشر شد آزمونی جدید برای خانواده تئاتر مشهد رونمایی از پوستر اولین جشنواره فیلم کوتاه کیارستمی آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش جزئیات دومین مناظره انتخاباتی صداوسیما اعلام شد حمید هیراد: خستم از این مریضی کوفتی انتشار نسخه ویژه نابینایان «شبکه» با صدای نوید پورفرج «ادی مورفی» برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد خدمت‌رسانی شبانه‌روزی چایخانه‌های حرم رضوی در دهه ولایت فصل ششم ایرانگرد برای نوروز ۱۴۰۴ آماده می‌شود انتشار جلد نوزدهم «دائره‌المعارف قرآن کریم» کل اگر طبیب بودی... بی نهایت ساده؛ به غایت پیچیده | نظر ناشران مشهدی درباره فرایند قیمت گذاری کتاب فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۳۱ خرداد و یکم تیر ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ شهاب اسفندیاری کارشناس فرهنگی میزگرد فرهنگی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی محمد فاضلی، مشاور فرهنگی پزشکیان در میزگرد فرهنگی کیست؟
سرخط خبرها

رویداد هم آفرینی دعوت ۲ به دنبال مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است

  • کد خبر: ۲۳۳۵۵۳
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
رویداد هم آفرینی دعوت ۲ به دنبال مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است
مدیر فضای مجازی بسیج خراسان رضوی گفت: رویداد هم آفرینی دعوت ۲ با هدف ترغیب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

عبدالله امینی فر در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص اهمیت برگزاری رویداد هم آفرینی دعوت ۲ اظهار کرد: شهید رئیسی بار‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب تایید شدند و بر عملکرد ایشان صحه گذاشتند.

امینی فر بیان کرد: شاخص بزرگ ما در انتخابات ریاست جمهوری، شهید رئیسی است. راهبرد‌ها و برنامه‌های عملیاتی که این دولت در سه سال دنبال کرده است به عنوان شاخص‌های محتوایی رویداد قرار گرفته است تا در نهایت به محصولات متنوع تبدیل شود که در فضای مجازی و اکران‌های شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی درباره قالب‌های تولید محتوا در این رویداد گفت: قالب‌هایی که در این رویداد مورد توجه قرار گرفته است انیمیشن، موشن گرافی، تهیه کلیپ و پوستر است.

امینی فر افزود: بیشترین قالبی که گروه‌ها در تولید محتوا در نظر گرفتند پوستر است که هم در اکران‌های شهری مورد استفاده قرار گیرد و هم در بستر شبکه‌های اجتماعی می‌تواند منتشر شود.

مدیر فضای مجازی بسیج با اشاره به این مطلب که ۱۶۰ نفر در این رویداد حضور دارند درخصوص نحوه ثبت نام افراد تصریح کرد: به همت بسیج شهرداری مشهد پوستر برنامه از چند روز قبل در فضای مجازی توزیع شده است و حدود ۲۵۰ نفر از علاقمندان برای شرکت در این رویداد ثبت نام کردند. از میان آنها، کسانی که مورد ارزیابی قرار گرفتند دعوت شدند و بخشی از آنها افرادی هستند که در فضای مجازی بسیج فعال هستند که در نهایت ۱۶۰ نفر که حدود ۴۰ تیم هنری را تشکیل می‌دهند طی دو روز قرار است به رقابت بپردازند و آثار آنها فردا قبل از مراسم اختتامیه مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد.

گفتنی است دومین رویداد هم آفرینی دعوت ویژه تولید محتوا با محوریت شاخصه‌های خدمت در دولت شهید آیت الله رئیسی به همت سازمان بسیج شهرداری مشهد و سپاه ناحیه عمار مشهد با حضور ۱۶۰ شرکت کننده مشهدی و استانی ۲۴ و ۲۵ خردادماه سال جاری در کارخانه نوآوری و خلاقیت مشهد برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->