صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حضور ۴۰ تیم هنری در رویداد هم‌آفرینی «دعوت ۲»

  • کد خبر: ۲۳۳۵۴۸
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
فرمانده سازمان بسیج شهدای شهرداری مشهد گفت: ۴۰ تیم هنری از مشهد و استان در رویداد هم آفرینی دعوت ۲ با رویکرد تولید محتوا با نگاه به شاخصه‌های خدمت در دولت شهید رئیسی حضور دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد هاشمی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: رویداد هم آفرینی دعوت ۲ با حضور تعدادی از نوجوانان دهه هشتادی و نودی رقم خورده است و قرار است رویدادی محتوا محور را رقم بزنند. 

حجت‌الاسلام هاشمی بیان کرد: انتخابات پیش رو از حساسیت بالایی برخوردار است و عملکرد شهید رئیسی مبنایی را برای تعریف شاخص‌های مطلوب کاندیدای ریاست جمهوری به ما داده است که باید به آن توجه کنیم. 

وی در خصوص شرکت‌کنندگان عنوان کرد: حدود ۲۵۰ نفر از نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی و گروه‌های مختلف دیگر در رویداد هم‌آفرینی دعوت۲  ثبت‌نام کردند، ۱۶۰ نفر انتخاب شدند و امروز حدود ۴۰ تیم هنری قرار است در این رویداد با یکدیگر به رقابت بپردازند. 
 
گفتنی است دومین رویداد هم‌آفرینی دعوت ویژه تولید محتوا با محوریت شاخصه‌های خدمت در دولت شهید آیت‌الله رئیسی به همت سازمان بسیج شهرداری مشهد و سپاه ناحیه عمار مشهد و با حضور ۱۶۰ شرکت کننده مشهدی و استانی، ۲۴ و ۲۵ خردادماه سال جاری در کارخانه نوآوری و خلاقیت مشهد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.